Onze zoon is net 3 maanden. Hij weegt ongeveer 6800 gram en krijgt 5 x dgs voeding, 180+6. De fles krijgt hij rond 7.00 - 11.00 - 15.00 - 19.00 - de laatste laten we hem zelf bepalen, meestal rond 1.30u maar vannacht pas om 3.30u (we hebben hem wakker gemaakt). Voor de voeding van 19u moet ik hem meestal wakker maken, niet altijd en voor die van 15u ook. Als ik deze wat later zou geven dan zou het dus kunnen zijn dat hij een fles gaat overspringen en dus 4 flessen krijgt, maar mag dat al wel? Ik merk wel dat hij soms wat meer lust. Hij drinkt meestal een fles in 15-20 min leeg, soms sneller. We doen nutriton door de voeding ivm spugen. Hij krijgt trouwens Friso extra. Dus mijn vraag moet ik hem dus wakker maken voor de fles van 19u of zou hij evt al naar 4 flessen mogen?
Hallo, Meestal gaan kindjes vanaf 4 maanden over op 4 voedingen, omdat er dan ook langer dan 10 uur tussen een voeding mag zitten. Wanneer je eerder over wil gaan, kun je dat het beste even overleggen met je CB. Groetjes Eveline