Ik ben tot nu toe 200gram afgevallen haha maar dat ik niks ben aangekomen komt vooral omdat ik nu veel gezonder eet ik heb echt een mandarijnen tik...
ik ben nu 1.5 kilo aangekomen. met 7 weken was het nog hetzelfde. heb wel veel gesnoept en gesnaaid maar het valt dus nog mee gelukkig. draag niet graag meer spijkerbroeken, als ik dan buk en het drukt zo in mijn buik heb ik daar geen fijn gevoel bij. daarom met werken heb ik een positiespijkerbroek aan (zit heerlijk!) en in mijn vrije tijd veel leggings met een jurkje erop en thuis een joggingbroek!
ik ben ongeveer 4 kilo afgevallen tot nu toe (moet deze week nog wegen dus wie weet is het alweer meer, of juist minder!)
met 7 weken was ik 2 kilo aangekomen was ook meteen gestopt met roken ... ben nu bijna 31 wk en 10 kilo zwaarder vind het wel netjes ...
Ik kwam in het begin van mijn zwangerschap het meest aan, ik kon de misselijkheid verdrijven door iets te eten...... Ben in totaal twaalf kilo aangekomen dus het valt mee. Maar probeer niet te veel bezig te zijn met de kilo`s, dit komt na de zwangerschap echt wel goed! Kus Senna