Hey, ben nu halfweg mijn 29 weken & ben ongeveer 10 kg bijgekomen. Vraag me af hoeveel jullie al zijn bijgekomen? Hoeveel moet ik nog verwachten dat er zal bijkomen? Hoeveel 'mag' je eigenlijk bijkomen? Naar't schijnt kom je in je laatste 2 maanden het meest aan van gans je zwangerschap. Klopt dit?
Ik zat toevallig naar het zelfde te zoeken, dit stond ergens op deze forum, denk dat jij daar ook wat aan hebt Ben zelf ook ruim 10 kilo aangekomen en het schijnt dat je zo'n 13 a 15 kilo kan aankomen!! http://www.9maand.com/zwanger/gezond/gewicht.php gr. Patricia
Bij mijn eerste zwangerschap was ik 7 kilo afgevallen. Mijn zoontje woog precies 3500 gram. Goed gedaan toch?
Ben precies even ver als jij LinCtje, ook ruim 29 weken! Tot nu toe ongeveer 6 kilo aangekomen. Mriek
ben in totaal 15 kilo aangekomen ben alles alweer kwijt alleen kan ik me maatje 36 niet meer aan me heupen zijn breder geworden maar gewicht is het zelfde 56 kilo
Hallo ! Ik ben nu 16 weken en 3 dagen en ik ben bijna 3 kilo aangekomen. Dat is dus vrij weinig denk ik, maar het kindje groeit prima. Groetjes, Nikki