Hoeveel bijvoeden met 7,5 maand?

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door poekie01, 5 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. poekie01

poekie01 Actief lid

20 dec 2007
    132
    0
    0
    Hoi hoi,

Ik ben benieuwd hoeveel jullie aan bijvoeding geven met 7,5 maand.

Was vorige week op het CB en daar werd me verteld dat het gewicht van mijn zoontje niet genoeg steeg...volgens haar curve. Ik legde haar uit dat ik BV geef en dat die curve dan niet geldt (op de WHO online curve loopt ie bijna gelijk met het gemiddelde...). Dit zou niet waar zijn blablabla. En nu moest ik 's ochtends en 's middags brood geven, en 's avonds vlees bij de groenten doen. Nu geven wij al brood 's middags en een banaan of peer in de ochtend en 's avonds hapt ie lekker a la rapley groenten met beetje rijst of aardappels weg. Zelfs een klein beetje volle yoghurt (uit beker :) ) als toetje....
    In de ochtend zou ik niet weten wanneer ik brood moet geven op dit moment. Na de vroege voeding slaapt ie meestal tot 9 a half tien. En dan krijgt ie dus fruit.
    Verder is het een super vrolijk mannetje, lekker actief en drinkt nog ongeveer 5 a 6 keer bij me.

Kregen jullie ook zulk "advies"rond deze tijd? (vond het trouwens ook een troelala, moest tot 3 keer toe herhalen dat ik bv geef en geen opvolgmelk... :rolleyes: ) Het maakt me toch een beetje onzeker.... :(

Deel Deze Pagina