Mijn zoontje is nu 6 maanden en sinds een week krijgt hij (via de dietist ivm KMA) bijvoeding. hij woog was twee weken geleden 73 cm lang en woog 9 kg. Ik maak alle voeding zelf en vries het in omdat uit potjes je vaak alleen samengestelde producten hebt en wij eerst moeten uitsluiten of hij reageerd op een bepaald product. Maar hoeveel bijvoeding moet ik hem geven. hij heeft er nog niet echt een ritme bij maar het zit nu ongeveer zo 6.00 fles 180+6 9.30 1 nieuw product (1/2, 1 of 2 eetlepels) + de fruit (nu nog alleen peer hoeveel hij nog wil max. 3 eetlepels) 11.30 fles 180 + 6 14.30 fles 180 + 6 17.30 groente 3 eetlepels 20.00 fles Gisteren had hij alleen nog heel erg trek na zijn groente. ik heb hem toen nog een halve fles (90 + 3) gegeven en toen was hij pas tevreden. mag hij ook meer groente? of is het verstandiger om er een fles achter aan te geven?
Hoi Sietske, Als je zoontje na zijn groente nog honger heeft dan mag je hem gerust nog meer groente geven hoor! Je mag de hoeveelheid vaste voeding geleidelijk opbouwen. Dus geef hem gerust wat meer. Groetjes Linda