hallo ik ben 16 weken zwanger en al een hele tijd grieperig volgens de huisarts een virus waarmee ik keer op keer word opgescheept. ( ik heb 4 kinderen dus er hangen hier vaak virussen in de lucht ) maar ze heeft me wel bloed laten prikken. ik heb de assistente gebeld voor de uitslag en daar kwam uit dat de bezinking wat hoog is en de anemie 7,4. wat verder volgens haar normaal is bij een zwangere vrouw voor de rest was alles goed. maar waar ik eigenlijk geen antwoord op kreeg is of dat ook te maken heeft met het virus dat ik steeds bij me draag? ik hoop dat jullie hier antwoord op weten en anders moet ik de dokter volgende week zelf maar bellen ipv de assistente. dank jullie wel en groeten monique rouan
HOi monique, Je ijzergehalte is prachtig en de bezinking is in de zwangerschap altijd wat afwijkend. Dus nee de uitslagen hebben niet met het virus temaken. Helaas zien we in de praktijk vaak dat als je eenmaal verkouden bent je de hele zwangerschap door blijft sukkelen. Heel vervelend! Zorg dat ej voldoende vitamine binnen krijgt en iederen aan de echinaforce van dr VOgel!! Imke