Moest ik (morgen) dinsdag ongesteld worden, of liever gezegd: niet ongesteld worden...Zaterdag naar de Huishoudbeurs en natuurlijk even wegdromen op de 9-maanden beurs. Sta ik op zaterdag: veel te vroeg en onaangekondigd Dus helaas toch echt de MM in. Vrijdag moest ik echo laten maken tijdens de menstruatie, die moet nu ook vervroegd worden. Men o men, wat een gedoe..... Ik ben zo teleurgesteld en verdrietig. Even van me afkletsen hoor
wat ontzettend balen zeg! kan me voorstellen dat je je niet top voelt! maar wie weet brengt de MM je meer geluk! succes! xxx leonie
Hey meid, wat jammer zeg, had je het zo gehoopt...wordt je toch nog ongesteld Veel succes gewenst in de MM
balen voor je zeg. Zit je niet op te wachten, zeker niet als je een leuk dagje uit wil. Maar mag ik er een positieve draai aan geven? Een paar daagjes eerder in de mmm betekent misschien ook wel een paar daagjes eerder zwanger! Liefs Tezzz
Lieve meid, Dat is inderdaad erg balen zeg! Ik wens je heel veel succes toe in de MM en ik hoop dat je snel zwanger bent...