Miskraam?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Ennovy, 19 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ennovy

Ennovy Bekend lid

7 jan 2011
    591
    0
    16
    Thuiszorg en fotografie
    Friesland
    Lieve meiden,
    Heb dit ook al op een ander plek geplaatst, maar zag dat hier een speciaal hoekje voor is. Daarom ook even hier, omdat ik best wat vragen heb.

Sinds woensdag weet ik dat ik zwanger ben/was. Eindelijk een tuurtest! Test liep ook op. Gisteren voor het laatst getest, want toen was ik ook officieel 1 of 2 dagen overtijd. Maar nu had ik gisteravond ineens bloedverlies....Meer alleen bij afvegen maar wel echt vers bloed. Nu de hele ochtend al behoorlijk wat bloed als ik ga plassen ( als ik nog een keer druk zet na het plassen, komt er echt een plasje bloed in de pot) Heb verder helemaal geen buikpijn.
    Heb helemaal geen ervaring met dit, dus weet nu niet goed wat ik moet doen of verwachten. Het is nog heel pril, dus neem aan dat het vruchtje vanzelf verdwijnt toch? En kan ik komende maand gewoon weer er voor gaan in de vruchtbare periode?

Liefs,
    Yvonne

2. Spikkeltje

Spikkeltje Fanatiek lid

Ik kreeg bij mijn eerste miskraam wel buikpijn (en hoe) maar bij de tweede niet. Toen liep ik gewoon leeg zeg maar. Het vruchtje verdwijnt vanzelf, maar hou er wel rekening mee dat je nog een tijdje positief kunt testen. Dat hoeft overigens niet, bij mij was de test supersnel weer wit. Daarna kun je er gewoon weer voor gaan, alleen weet je niet precies wanneer je ei is. Bij mij was ik na de eerste miskraam de maand daarop weer zwanger. Hoop bij jou ook en dat het dan blijft plakken!

3. Ennovy

Ennovy Bekend lid

7 jan 2011
    591
    0
    16
    Thuiszorg en fotografie
    Friesland
    Dank je wel spikkeltje! Het kan dus wel vrij snel weer raak zijn. Was zo bang dat de boel nou in de hobbels is. Jouw verhaal geeft mij wel weer hoop voor de volgende ronde!
    Heb nog steeds geen buikpijn maar wel veel donker bloed. Kan niet goed zijn!

liefs,
    Yvonne

4. Scarlett1985

Scarlett1985 Fanatiek lid

5 jul 2014
    1.420
    0
    36
    Klinkt inderdaad niet goed. Een klein beetje bloed okay, maar het klinkt bij jou wel wat serieuzer..

Hoe de komende maand zal verlopen valt niet te voorspellen.
    Je kan gewoon " oefenen" maar je hebt kans dat de volgende eisprong even op zich laat wachten. Ik heb 2 weken terug een MK gehad, ik was wel wat verder dan jou. Je weet pas dat alles weer redelijk op de rit is, als je je eerste menstruatie na je MK hebt gehad. (maar VL en ik doen toch wel extra ons best hoor ;) ) Ik heb vrijdag nog een zw.sch. test gedaan, die was helaas nog licht positief..

Afwachten is alles wat je kan doen.

5. Ennovy

Ennovy Bekend lid

7 jan 2011
    591
    0
    16
    Thuiszorg en fotografie
    Friesland
    Dit lijkt me toch teveel....

Bijgevoegde bestanden:

6. Marliesss

Marliesss Lid

21 aug 2014
    67
    0
    6
    NULL
    NULL
    Dit is inderdaad veel. Ik hoop natuurlijk voor je dat het een andere reden heeft, maar ik zou er vanuit gaan dat je ongesteld bent geworden. Als het zo vroeg is, dan heb je een hele grote kans dat je menstruatie iets heftiger is dan normaal maar dat je daarna ook weer helemaal schoon bent en dat je gewoon weer je cyclus oppakt. Sterkte!

7. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.050
    1
    0
    Ik vind het er ook niet goed uit zien, naar voor je. Ik hoop inderdaad ook voor dat je zo weer een goede cyclus hebt, waarin je extra vruchtbaar bent willen sommigen hebben.

8. moon78

moon78 Actief lid

15 mei 2013
    282
    0
    16
    Sta voor de klas
    Friesland
    He wat sneu voor je! Was je eerst zo blij dat je toch nog spontaan zwanger was geworden, mag het helaas toch niet zo zijn.
    Ook hierin lijk ik weer een beetje op je. Ik heb tussen onze oudste en jongste zoon 2 miskramen (vroege) gehad. De 1e na een IUI behandeling en de 2e na een spontane zwangerschap. Het ging beide keren vrij snel fout na een positieve test en ik heb er lichamelijk weinig last van gehad. Mijn cyclus was ook snel weer nornaal en uiteindelijk ben ik na een mislukte ICSI behandeling weer spontaan zwanger geraakt, dat is mijn jongste zoon geworden.

Ik hoop voor je dat je snel weer verder mag gaan, veel sterkte en veel geluk.

9. Ennovy

Ennovy Bekend lid

7 jan 2011
    591
    0
    16
    Thuiszorg en fotografie
    Friesland
    Ook hier zoveel lieve woorden....BEDANKT!!
    Ben zo blij met dit forum. Al die mensen die je begrijpen <3!

Moon het is bij mij ook zo dat doordat het zo vroeg in de zwangerschap was, ik vrij snel alles weer bij het oude heb. Heb ook helemaal geen buikpijn gehad, alleen veel bloed. Heb net een test gedaan en die is alweer omo wit. hcg dus blijkbaar snel uit mijn lichaam!

We gaan weer op voor de volgende ronde! Heb meerdere dingen gelezen waarin stond dat je ( waarschijnlijk...) iets vruchtbaarder bent na een miskraam, dus wie weet ;)

Dikke kus,
    Yvonne

10. Ennovy

Ennovy Bekend lid

7 jan 2011
    591
    0
    16
    Thuiszorg en fotografie
    Friesland
    Correctie...Toch tweede streep!

Hoop dat ze morgen bloedtest gaan doen om te zien hoe hoog hcg is! Wil weer door :)

11. Scarlett1985

Scarlett1985 Fanatiek lid

5 jul 2014
    1.420
    0
    36
    Dat je nog hcg in je lichaam hebt klopt wel.
    Ik had na 2 weken nog een (lichte) positieve test.

Ik vind het persoonlijk vrij veel bloed, ik zou me op het ergste voorbereiden. Sterkte! We weten hier allemaal hoe het is!

12. Ennovy

Ennovy Bekend lid

7 jan 2011
    591
    0
    16
    Thuiszorg en fotografie
    Friesland
    Moet vanmiddag om 13:20 naar de dokter en ga er inderdaad echt niet vanuit dat er nog iets zit...

Dit was de test van gisteravond
    Op NOD was hij ongeveer zelfde. Maar dit was 2 dagen na NOD dus had volgens mij sowieso donkerder moeten zijn.

Groetjes,
    Yvonne

Bijgevoegde bestanden:

13. hoeraazwangerr

7 okt 2014
    14
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Ennovy,
    ik heb hetzelfde verhaal als jou.
    Ik verlies ook bloed en slijm, nu al 10 dagen!!!
    Ik ben vanochtend bij de vk geweest en echo laten maken.
    Er was nog een vruchtzakje zichtbaar.
    Volgende week moet ik naar de gyn voor weer een echo.
    Er werd gezegt dat dit een dreigende miskraam is.
    Ik zou nu 5/6 weken zwanger zijn. Er was nog geen hartactie te zien, maar dat kan nu ook net wat te vroeg zijn geweest voor de echo.
    Mijn gevoel zegt heel sterk dat ik zwanger was van een tweeling en dat ik nu dus 1 vruchtje ben verloren.
    We zien wel, het is af wachten.
    50% dat het misgaat en 50% dat het goed gaat.
    Ben dus niks wijzer geworden, maar ik ben voor bereid op het ergste. Maar dan beter nu een miskraam dan dat ik nog 2weken zo moet door kwakkelen.

Hoe was het bij jou vanmiddag????

14. hoeraazwangerr

7 okt 2014
    14
    0
    0
    NULL
    NULL
    p.s Ennovy
    die streep zag er bij mij afgelopen weekend precies hetzelfde uit.
    met 4/5 weken zwangerschap.
    Maar onthoud goed het hormoon kan lang blijven hangen.
    Ik ga zaterdag weer ff testen op hetzelfde tijdstip met in de hoop dat die streep dan dik is, terwijl dit door de vk word afgeraden. Maar je word er zo sago van he. Ik ben ook niet te genieten omdat je gewoon niet weet of het goed zal aflopen.
    opzich als het nu mis gaat heb ik er vrede mee.
    wachten wachten wachten.

15. Ennovy

Ennovy Bekend lid

7 jan 2011
    591
    0
    16
    Thuiszorg en fotografie
    Friesland
    Hé hoeraazwanger (wat ik hoop voor je!!)
    Dat klinkt inderdaad precies hetzelfde! Wat vreselijk vervelend die onzekerheid hè...De dokter heeft niet veel toegevoegd eigenlijk. Ze ging er wel van uit dat het mis gegaan was. Maar ja, dat kon ik zelf ook wel bedenken :)
    Zij gaf mij ook het advies om niet meer te gaan testen. Gewoon de volgende keer ook als ik overtijd ben. Maar dat kan ik toch niet ;)

Hoeveel bloed heb jij dan verloren? Heb je mijn foto bij dit topic ook gezien? Het was best veel hoor...Geen grote stolsels maar wel kleine friemeltjes. Moet zeggen dat het vandaag al een stuk minder is als gisteren. Dus zeg maar, kleine 2 dagen. En totaal geen buikpijn. Jij dan?

Hou je mij op de hoogte? Vind dit wel heel bijzonder...Ik sluit namelijk ook niet 100% uit dat ik niet meer zwanger ben.

Liefs,
    Yvonne

16. hoeraazwangerr

7 okt 2014
    14
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoiiiii,
    Doe ff prive bericht, dat is makkelijker.
    Ik verlies nu wel meer bloed maar niet meer dan bij een normale menstruatie. Heb een inlegkruisje in en daar zitten soms een paar druppeltjes op. Ik heb wel elke keer als ik moet plassen, want dat moet ik nog best veel. Bij het afvegen heb ik nu helderrood bloed en ook idd kleine maar niet veel soms 1 soms 2 stolseltjes.
    Word er nu echt gek van want het mag van mij nu wel eens stoppen.
    Ben al vanaf vorige week zaterdag de 11e aan het klote.
    Het begon met een klein beetje bloed tussen slijm, van bruin, roze, rood.
    Die zondag de 12e had ik helderrood bloed bij afvegen. 10 velletjes wcpapier. Dus ook geen maandverband vol.
    Ik heb ook geen kramp. Soms een inimini beetje in onderbuik en rus, maar dat stelt echt niks voor.

Van mij mag het snel de 28e zijn, want ben benieuwd wat ik dan op de echo krijg te zien.
    Het voelt in ieder geval heel dubbel nog. Ik kan niet zeggen dat het echt fout zit. Ergens in me zegt dat het goed zit.

Dit is trouwens me 3e zwangerschap.
    Maar op deze manier zwanger zijn is echt niet leuk.
    Bij me eerste 2 zwangerschappen had ik een klein beetje bloed verlies in het begin, maar dat was echt niet zo als nu. Dat was 5 tot 7 dagen dat ik wat licht bloed verloor gemengt met slijm.
    Dit is echt helderrood bloed wat ik nu verlies.

Maar heb jij ook zo'n last nog van die hormonen??? Ik heb ook nog steeds zere tieten en hoofdpijn en last van dat ik moeilijk kunnen poepen. Daarom vind ik het dus zo vaag allemaal.

p.s Dat hoeraaaazwangerrr ga ik ook maar even veranderen

17. Ennovy

Ennovy Bekend lid

7 jan 2011
    591
    0
    16
    Thuiszorg en fotografie
    Friesland
    Dit is geen privé bericht pop :)

Ga er bij mij wel vanuit dat ik echt niet meer zwanger ben, want ik ben juist mijn symptomen zo goed als kwijt. Was mega moe en had gespannen, zere borsten. Ze zijn nu weer soepel en veel minder gevoelig. Ook weer meer energie.

Bij jou is het helemaaaaal onzeker...Vooral omdat jij de kwaaltjes nog steeds hebt. Bah, om gèk van te worden en dan moet je nog een week wachten...Pfffff! Klinkt bij jou in ieder geval veelbelovender als bij mij. Jij bent natuurlijk ook stukje verder. Maar dat er nog geen hartje te vinden was, is niet zo gek met 5 of 6 weken. Hoop voor je dat je snel duidelijkheid hebt. Want als het dan fout is, kan je het beter zo snel mogelijk weten en niet pas over een week.

Ja zou je naam maar aan passen..Is rot om je zo aan te spreken. Ik had ook al een banner. Ook maar snel veranderd! Gisteren belde moeders voor moeders...Was ook wel even heftig!

Hou je me op de hoogte meis?

Liefs,
    Yvonne

Deel Deze Pagina