Constante pijn in bekken, onderbuik en schaambeen

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Eli1984, 17 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eli1984

Eli1984 Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.583
    0
    36
    Hoi,

Ik heb sinds afgelopen zaterdag constant pijn in mijn bekken, onderbuik en schaambeen. Op harde stoelen zitten hou ik niet lang vol, staan en lopen is constant pijnlijk. Het enige wanneer ik weinig last heb als ik op mijn zachte bank zit (ook niet al te lang) of als ik lig met een kussen tussen mijn benen.
    Ik sta er mee op en ik ga er mee naar bed.
    3 weken geleden al was de kleine goed aan het indalen zei de vk en had ik 1 dag wat last van deze klachten en na een nachtje slapen was het weer weg.
    Maar nu altijd dit gevoel te hebben vraag ik mij toch af of het nog steeds met het indalen te maken heeft of dat het is dat de kleine nu vast ligt in mijn bekken en dat het daardoor zo'n zeer doet.
    Ik denk ik gooi de vraag eerst hier voordat ik mijn vk bel.
    Dank je wel alvast.

2. Brigitte

Brigitte VIP lid

25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Hoi Eli1984,

het kan goed zijn dat je kindje inderdaad verder in ingedaald en dat het nu een flinke spanning op je bekken geeft. Het kindje heeft hier gene last van, maar voor jou is het vervelend. Er is ook niet echt een gouden tip voor helaas. Wissel rust en beweging gewoon heel frequent af en nog even doorbijten.

Groeten Brigitte

Deel Deze Pagina