heeft iemand dit ook ? of gehad,,ik ben nu godzijdank in blijde verwachting van een dochter ,na een gesprek met de vk vertelde zij dat ik een miskraam heb gehad,,ik was overtijd en heb mijn vrucht verloren ,,ze vroeg mij hoe deze eruit zag en daardoor wee tik nu pas dat het een mk was,,ik verloor een hard vlies met harde bobbeltjes ik had het opgevangen en bestudeerd (komt immers uit mezelf) en dat bleek een vruchtje,voordat ik dit vlies verloor had ik heel erge buikpijn geen normale menstruatie pijn maar weeige pijn,,ik ben ervan geschrokken en moest dit hier even kwijt,,mischien zijn er vrouwen die ong hetzelfde hebben meegemaakt liefs ik hoop echt voor iedereen dat ze de zwangerschap mogen voldragen
Ik heb mijn miskramen bewust meegemaakt. Ik ben nu weer zwanger en ik dacht eerst dat het misschien er 2 konden zijn omdat mijn gyn erover begon. Ik zou dus afgelopen donderdaghoren of het zo was want dan konden ze beter kijken. Vorige week verloor ik wel wat licht roze maar dat is niet zo erg. Ik bleek dus wel zwanger te zijn geweest van een tweeling maar heeft het vruchtje het nooit gered en bleef alleen een vruchtzakje over die ik dus vorige week zo goed als helemaal verloren ben. Ik ben blij dat ik 1 kindje nog heb maar het voelt wel vervelend want ook al kan ik het eigenlijk niet zeggen. Vind ik toch dat ik nu dus 4 miskramen gehad heb.
Ik heb het ook gehad, mijn dochtertje is ook 1 van een tweeling. Met 13 weken heb ik een erge bloeding gehad waarbij ik verder niks verloren ben (stolsels of vruchtje)maar ben toen wel erg geschokken en was blij dat het hartje nog klopte. Pas na de bevalling is mijn placenta onderzocht omdat hij afwijkend was van een normale placenta en daar is uit gekomen dat ik een 2 ling zwangerschap heb gehad maar dat het in een heel vroeg stadium al mis is gegaan. Op de echo's hebben ze het nooit gezien omdat het waarschijnlijk al opgenomen was door mn lichaam.
Ik denk dat meer vrouwen een miskraam krijgen zonder het te weten, ik dnek dat het soms ook wel fijner is het niet te weten dan wel. Ik heb ook wel eens een hele heftige bloeding met stolsels gehad en heb het als een zware menstruatie weggedaan, het idee van een miskraanm is toch wat heftiger. Danielle, in jouw geval is het wel heel verevlend dat de verloskundige dat heeft gezegd. Je zou nu juist moeten genieten van je zwangerschap. Je hebt het al die tijd niet geweten en er was dus ook nisk aan de hand. Dan is het best jammer dat zedaar over begonnen is.