Ik zit nu midden in een mk, maar vroeg me af hoeveel bloed je mag verliezen? Ik verlies op dit moment behoorlijk wat bloed en moet elke 10/15 min naar de wc lopen omdat ik wat voel 'lopen' (sorry voor details) Bij elke keer dat ik naar de wc moet zit de wc pot ook onder. Verlies ook veel grote stolsels. Bij mn vorige mk in mei, verloor ik veel minder.
Wat vervelend meid, sterkte Hoe voel je je er bij? Als je misselijk en duizelig bent zou ik even contact opnemen. Misschien handig sowieso even te bellen om te overleggen..dat gaan ze echt niet erg vinden
Ik ben inderdaad draaierig en wat misselijk, dacht elke keer dat ik wat moest eten. Misschien dat ik inderdaad even ga bellen zo. Wilde ze niet lastig vallen, als het niet nodig was. Van t weekend ook al aan de tel gehangen voor de tabletten die ik moest nemen. (Uiteindelijk niet genomen omdat het uit zich zelf begon)
Meid dan nu even bellen. Denk dat je bloeddruk laag is door het bloedverlies. Als je met je benen omhoog gaat liggen helpt dat een beetje. Maar echt even bellen meid
Ik heb bij beide mks meer als 2 liter bloed verloren. Maar dit werd wel netjes bijgehouden door de zuster. Ik zat op het randje van een bloedtransfusie. Weet niet hoever je was. Maar ik bleef bloeden door dat de placenta (ik was 14 weken) niet kwam. Ik zou gewoon gaan bellen als je je heel duizelig gaat voelen. En misselijk. Dan kunnen ze het misschien gaan bijhouden. Zeker als je al lang veel bloed verliest.
Sterkte! Ik moest naar het ziekenhuis bij mijn miskraam toen ik 6 kraamverbanden in 10 minuten volledig vol had. Moest toen gecurreteerd worden en heb bloed gekregen omdat ik te veel bloed verloren had. Sterkte en dikke knuf!
Bedankt voor al jullie antwoorden, vond het best engig. Verloor vorige keer ook veel bloed maar nu moest ik elke 10 minuten een nieuwe. Na het hevig bloeden (hele middag) kreeg ik mega weeen dat heeft wen uur geduurd en daarna verloor ik een hoop leek groot stuk weefsel? Was geen stolsel zag er heel anders uit. Uurtje na dat verlies werd het bloedverlies veel minder. Verlies nu nog wel stolsels en bloed maar veel minder dan gister. Vl atond gister echt op het punt om te gaan bellen, zo beroerd voelde ik me. Volgens hem was ik ook echt lijkwit. Maar toen verloor ik het weefsel en ging het weer iets beter. Dinsdag heb ik een checkup echo om te kijken of alles weg is. Thnx allemaal boor het reageren, heb er veel aan gehad!