Hoi allemaal, Steeds had ik alleen maar bruinverlies maar sinds gister is het helder bloed gewoon, het lijkt op lichte menstruatie zeg maar... Kep geen krampen verder, en mijn borsten zijn ook nog steeds gevoelig. Vanmorgen nog een test gedaan, gewoon positief, maar ben toch nerveus hoor.... Straks wordt ik door vk gebeld hoelaat ik een echo kan laten maken om te kijken of het hartje klopt... Van een aantal mensen hoor ik dat het niets hoeft te beteken, maar ja ik zit er mee!?!?!? Sorry ik moest het gewoon ff kwijt! Groetjes Trisha1981
ik was 6wk4dg... kep niet eens buikkrampen gehad ofzo, tis echt heel raar. vk heeft me vanmiddag nog wel gebeld om te kijken hoe het met me was, dat was wel erg fijn. Verder is het nu ff rustig aan doen, alles goed laten bezinken en straks weer verder gaan.
Dank jullie wel voor jullie lieve reacties, dat doet me wel goed. Ondanks dat we elkaar niet kennen zitten we in het zelfde schuitje, ik wens jullie ook heel veel sterkte natuurlijk. Vandaag weer een dag verder. Ik had niet gedacht dat het zo zwaar kon vallen eigenlijk, dat je van zoiets kleins zo veel kan houden. Chantal heel veel succes en sterkte 10maart! Groetjes Patricia