Op zich is het idd wel fijn als de mensen direct omje heen ervan af weten , kunnen ze je steunen en weten ze ook als je er ff geen zin in hebtof dat je gwoon ff wilt dippen waarom dat dan is ! Hoe is het met je meisje vandaag ? Dikke knuuffffff
Bedankt weer voor jullie lieve reacties! Met Eva gaat het prima gelukkig, nog niet helemaal de oude, maar weer lekker vrolijk, actief en ondeugend . Ze zorgt in ieder geval voor genoeg afleiding en we genieten volop van haar! Het bloedverlies is hier verder aan het afnemen. Ik ben heel erg benieuwd naar de echo van de week...
He meiden, Dank jullie wel... Ik twijfel erg of ik morgen ga werken... ik voel me nu echt k*t, maar heb ook veel geslapen net en moet nog goed wakker worden. Denk dat werken ook wel voor afleiding zorgt en iedereen weet er ook van en ik kan natuurlijk gewoon naar huis als het niet gaat, maar die stap is gewoon nog even groot... Ik wacht het morgenochtend wel af. Verder nog steeds hetzelfde, vandaag wel een beetje een rotdag gehad, maar dat zal erbij horen, ik vond het ook 'te' goed gaan eigenlijk. Nog steeds weinig bloedverlies. Ik hou jullie op de hoogte! Lief dat jullie telkens reageren!
Als je je er niet goed bij voelt , blijf je toch nog thuis , je belt gewoon de vk en vraagt of je maandag gelijk mag langskomen , dan kun je ook niet gaan werken , en idd kan werken ook een afleiding zijn , maar dat kan dinsdag of woensdag ook nog altijd ! Jemoet de tijd nemen die je nodig hebt , voor de omgeving lijkt het misschien niks ,maar je weet zelf wel beter ! dikke knufffffff
Hi, Ben vandaag dus toch nog thuis. Hoop morgen echt weer aan het werk te gaan. De verloskundige zou mij bellen, maar ik had zelf vanochtend al gebeld, maar blijkbaar probeerde iedereen te bellen, dus ik probeer het zo weer. Wil graag vandaag een echo om te zien of alles weg is. Verder heb ik af en toe een klein beetje buikpijn linksonder, dus ook wel fijn als daar naar gekeken kan worden (ik weet eigenlijk niet of een vk verstand heeft van een echo van de eierstokken?). Verder is het bloedverlies nu zo goed als weg. Alleen bij het afvegen nog een heel klein beetje. En mijn test vanochtend was negatief, mijn temperatuur is ook laag. Dus als alles nou ook helemaal schoon is, kunnen we met een schone lei weer verder.... en hoop ik dat ik snel een eisprong heb. Verder heb ik Eva vandaag naar het kdv gebracht en zit nu dus alleen thuis. Ben erg verdrietig, kan me blijkbaar pas laten gaan als ik alleen ben. En daarbij mis ik Eva nu verschrikkelijk, maar het is beter zo, even helemaal alleen. Ik vind het verschrikkelijk dat deze zwangerschap mis is gegaan, 16 oktober zal altijd een datum zijn die niet ongemerkt aan me voorbij zal gaan. Aan de andere kant hoop ik weer snel zwanger te zijn, zodat de onzekerheid niet te lang duurt en ik me weer ergens op kan verheugen. Ik verheugde me zo op het voelen van leven in mijn buik, een broertje of zusje voor Eva, weer een lief klein baby'tje erbij.... ik wil het zo graag! Liefs, Vera
Heb net de vk gesproken, woensdagochtend om 8:45u de echo. Helaas had ze eerder geen plek. Maar ik vind het allang fijn dat ze even wil kijken. Ik heb wel het gevoel dat alles weg is, ook al heb ik niet zo heel veel bloedverlies gehad. Ik hoop dat woensdagochtend dan alleen maar een bevestiging is.
Snoopy meid ik snap je maar al te goed. Ik was toen Aylin 4,5 maand was opnieuw zwanger. En het was echt een verassing. Toen we met de echo erachter kwamen dat het helemaal niet goed was stortte mijn wereld in. Ik kreeg pas een echo met 9 weken en met 11 weken werd er officieel bevestigd dat het niet goed zat. Ik moest steeds aanhoren dat ik al een dochter had. Maar juist daarom was het zo zuur. 2 kindjes verliezen waar naar ik net zo uitkeek als naar Aylin... Hopelijk is het je snel weer gegund. Ik heb na de curettage nog een hele nasleep gehad (na curettage) en we konden vanaf november 2008 pas weer er voor gaan. Het doet pijn al heb je al een kleintje rond lopen. Ik moet wel zeggen als ik Aylin niet had gehad was ik helemaal ten einde raad geweest. Zij heeft mij wel door deze rot periode heen gesleept. Veel succes met je echo hopelijk ben je helemaal schoon.
Aylin, ik snap je helemaal... ik voel en denk precies zo. En ik hoop inderdaad dat ik helemaal schoon ben, dan kan ik het meteen gaan afsluiten. Een curretage lijkt me zacht gezegd erg vervelend, vooral omdat je verder wil en je het gevoel hebt dat je lichaam al genoeg gefaald heeft. En hopelijk ben ik snel weer zwanger. Ze zeggen dat je na een miskraam vruchtbaarder bent, laten we dat dan maar hopen. Vorige cyclus was waarschijnlijk een hele vroege miskraam (met 3 weken zwangerschap), nu dan met bijna 6 weken, als ik nou weer meteen zwanger ben.... en dat het dan goed gaat. Ik zou zo blij zijn!
Ik hoop zo voor je dat het helemaal schoon is en dat e snel weer verder kan , en hopelijk heel snel weer zwanger mag zijn en dat het dan wel goed mag gaan ......... Misschien is het wel goed dat je verdriet eruit komt , laat het maar lekker gaan , dat heb je gewoon nodig ................ Straks Eva een hele dikke knuffel en dan gaat het weer wat beter(dat hielp bij mij na mijn bbz iig heel goed , een hele dikke knuffel van mijn kanjers ) wat een schattig filmpje van Eva die Eva zegt !
Dank je wel weer voor je reactie! Het gaat nu gelukkig wel aardig, wel met vlagen verdrietig, maar dat mag en dat zal ook nog wel even blijven. En een lekkere knuffel van Eva zal straks zeker wel weer goed doen, ik verheug me er nu al op om haar weer op te halen! En dat filmpje vind ik ook zo leuk , ze is de afgelopen dagen weer een paar woordjes erbij gaan zeggen, zo leuk! En dat ze ook opeens haar eigen naam zei, we waren echt heel verbaasd! We zeggen altijd als we haar een stukje witlof voor de cavia geven: 'Gaat Eva die aan Lizzy geven?' en dan zei ze altijd 'Lizzy' (of Titti, of Tizzzz ). En van de week zei ze opeens 'Eva'!. Jij ook heel veel succes trouwens woensdag! Als die echo goed is kan je hopelijk echt gaan genieten! (al vond ik het tot aan de 20 weken echo nog steeds heel eng allemaal!)
het blijft idd spannend , maar op de een of andere manier heb ik er niet zoveel vertrouwen in maar ik hoop dat ik er helemaal naast zit !
Ach jee... wat naar dat je er geen goed gevoel bij hebt. Ik wil je heel veel sterkte wensen met wachten de komende dagen en ik hoop toch echt dat je een mooie echo hebt!
Thanx , misschien komt het nu ook wel omdat ik ook weet dat het goed verkeerd kan gaan en ik lees nog alveel , vooral hier en vaak lees je alleen de slechte verhalen ............................maar ja ik moet blij zijn dat ik zwanger ben en ik moet ook niet zo zeuren hierom, waarschijnlijk zou je graag met me willen ruilen ,....
Eigenlijk is dit onderdeel het minst bezochte onderdeel van het forum volgens mij... dus eigenlijk heel positief. Maar ja, je leest hier natuurlijk wel de minder leuke verhalen. En tuurlijk moet je blij zijn dat je zwanger bent, en tuurlijk had ik graag ook nog zwanger geweest, maar ik snap je onzekerheid heel goed en daar mag je best over 'zeuren', ongeacht wat iemand anders meemaakt. Dit is waar jij nu mee zit en dat is net zo goed belangrijk. Maar ik hoop gewoon heel erg dat je je zorgen maken om niks!