Hoeveel bloedverlies?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Snoopy1979, 19 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.238
    7.282
    113
    Vrouw
    Brabant
    Marjon, heel veel succes met de echo! Of misschien heb je 'm al gehad? Ik hoop zo dat er een mooi kloppend hartje te zien is!

Hier net de echo gehad.... en er zit nog een vruchtzakje en wat bloed in mijn baarmoeder. Het vruchtzakje is misvormd en 2,5 cm en het vruchtje is inderdaad al weg. En verdorie, wat baal ik hier van :(. Ik wil het zo graag afsluiten en weer verder, en dat kan zo niet. Mijn bloedverlies is gestopt en ik ga zo pillen halen om mijn baarmoeder te laten samentrekken en dan hoop ik eind deze week helemaal schoon te zijn. Afhankelijk van het bloedverlies en wat ik zelf wil, krijg ik dan daarna nog een echo. Maar ik moet dus echt nog wel redelijke stolsels en het vruchtzakje gaan verliezen. Moet niet te missen zijn denk ik, ik ga wel weer plassen in de kan van moeders voor moeders, kan ik het tenminste goed zien. Zijn ze helaas toch nog ergens goed voor :(. Ik ga vandaag ook niet werken, ik zie het echt niet zitten. Ik baal zo verschrikkelijk....

Liefs,
    Snoopy

2. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.238
    7.282
    113
    Vrouw
    Brabant
    Marjon, hoe was je echo? Je hebt sinds vanochtend geen bericht meer geplaatst op het forum en ik hoop zo dat alles goed is!

Ik heb dus Cytotec gekregen... heb hier wat mindere verhalen over gelezen, maar dat was bij missed abortions bij een langere zwangerschap en bij vaginaal inbrengen. Ik moet de pillen dus slikken en als het goed is is dat genoeg. Ik ga straks de eerste nemen en hoop dat ik niet al te veel krampen ga krijgen, maar dat het wel loskomt. Ik zie het niet zo zitten, maar zie ook niet gebeuren dat mijn lichaam het binnenkort zelf gaat afstoten...
    Nog een heel gedoe bij de apotheek, de huisarts (een vervanger) had het recept nog niet gefaxt. En de vk had die huisarts gebeld en ik wist dus niet welke. Dus het spoednummer van de verloskundige gebeld, de vk die dienst had kon de vk die ik vanochtend had niet bereiken en is dus wat huisartsen gaan bellen en zo is het uiteindelijk gelukt. In de tussentijd liep Eva in de apotheek heen en weer, ze heeft het lopen weer helemaal ontdekt! Ze kan het al een tijdje, maar doet het vaak gewoon niet. Dus ondanks alle rottigheid heb ik me gelukkig prima vermaakt in de apotheek.

3. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Nou snoopy wezitten in het zelfde schuitje , alleen mijn vruchtzak groeit gwoon door , waardoor ik dus ook nog steeds kanllende positieve testen heb ..Waarschijnlijk heb ik bij die bloeding ook het vruchtje verloren en groeit mijn vruchtzak gewoon door ...
    Ik heb ook cytotec gekregen ..
    Ik moet ze vaginaal inbrengen , ik ga het eerst ff allemaal laten bezinken en doe het morgen ...
    Ik wist niet dat je ze ook mocht slikken ..........

4. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    ach marjon heel veel sterkte..

5. Trees

Trees Niet meer actief

Heel veel sterkte meiden! Wat een ellende zeg. En vaginaal inbrengen geeft minder kans op bijwerkingen zoals misselijkheid en overgeven. Ze zeggen het, maar ik was alsnog kotsmisselijk en constant aan het overgeven. Nogmaals sterkte en wat een ellende zeg meiden :(

6. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.238
    7.282
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ach Marjon..... wat erg.... ik had zo op goed nieuws gehoopt...

In mijn baarmoeder zit dus alleen dat vruchtzakje en wat bloed, het schijnt niet zo veel te zijn, vandaar dat ik de cytotec mag slikken ipv vaginaal. De verloskundige gaf aan dat vaginaal waarschijnlijk veel te heftig zou zijn en dat het zo ook zou moeten gaan werken... ik las net alleen dat het niet mag met borstvoeding... lekker dan, ik geef nog 1 voeding voordat Eva naar bed gaat... Grote kans dat het afgelopen is met de bv als ik een paar dagen niet mag voeden, Eva is er de afgelopen dagen al niet meer zo happig op... Dat kan er ook nog wel bij :(

Heel veel sterkte meis!

Liefs,
    Snoopy

7. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Jij ook snoopy , het is niet eerlijk !

8. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    pff wat een ellende Snoopy en Marjon!
    Als ik dit zo lees met die pillen ook en de mogelijke bijwerkingen, dan prijs ik mij gelukkig dat bij mijn 3 miskramen ik helemaal spontaan "schoongeraakt " ben.\

Sterkte aankomende dagen!

9. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Hoe is hte met je Snoopy ?
    Hier heeft de cytotec zijn werk nog niet gedaan , verlies af en toe een klein beetje bloed , maar tot nu toe blijft het hierbij , hoop nog wel dat het snel komt , want ik heb geen zin in een curretage...

10. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.238
    7.282
    113
    Vrouw
    Brabant
    Hier gaat het wel, maar nog helemaal geen bloedverlies. Heb dinsdagmiddag weer een echo bij de vk. Als er dan nog wat zit, word ik doorgestuurd naar de gynaecoloog. Dan kan ik eventueel nog vaginaal de cytotec krijgen, maar dan moet ik een dagje in het ziekenhuis blijven, terwijl het misschien niets doet. En dan dus alsnog een curretage. Dus ik denk dat ik dan meteen voor een curretage kies, al zie ik daar erg tegen op (het idee) en ik ben ook erg bang voor verklevingen, al komt dat haast niet voor, maar het zal je maar wel gebeuren...

Klinkt heel stom, maar ik hoop dat jij al wel wat meer bloed bent verloren....

Lexie, inderdaad kan je dan maar beter spontane miskramen krijgen... en dan alles meteen kwijtraken. Het is nu een week sinds mijn laatste bloedverlies en we zijn er nog niet klaar mee. In mijn hoofd wil ik het gewoon afsluiten en dat heb ik ook wel zo goed als gedaan, maar ja, lichamelijk moet het ook klaar zijn en in je hoofd kan je het dan toch niet helemaal afsluiten...

11. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Je zegt het goed Snoopy , maar hier jammer genoeg niet meer bloedverlies , helemaal geen bloedverlies eigenlijk ....
    Ik wil ook niet tot vrijdag wachten , mijn buikje begint een beetje te groeien , ik zou nu 9 weken zijn , en zit al 5 weken met een lege vruchtzak , heb geen vertrouwen erin dat die nog vanzelf komt...

Vervelend dat er bij jou ook nog geen vorderingen zijn.
    Waarom moet je een dag in het ziekenhuis blijven met cytotec ?
    Hier krijg je het gewoon mee naar huis .En het moet idd ook nog eens werken , bij mij doet het dus geen ruk , ik ga morgen of dinsdag bellen of de echo niet eerder kan , voel me gewoon niet goed erbij , slaap bijna niet.........en ik weet toch wel dat het er nog zit , heb zo weinig bloedverlies gehad en ik neem aan dat je een vruchtzakje van 9 weken wel zult zien , heb ook geen krampje gehad....

12. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.238
    7.282
    113
    Vrouw
    Brabant
    Bij jou dus ook nog hetzelfde, helaas... Als dinsdag blijkt uit de echo dat alles er nog zit, wil ik graag woensdag of donderdag naar de gyn en vrijdag de curretage. Ik weet niet of het zo snel zal gaan, maar ik wil er gewoon vanaf. Ik geloof ook niet dat mijn lichaam het nog zelf gaat doen...
    Zo erg, eerst hoopte ik nooit een miskraam mee te maken, dan krijg je een miskraam en hoop je dat alles weg is en je meteen verder kan. Maar nu dus eerst pillen en straks ook nog een curretage. Wat moet dat moet, en het lukt me wel redelijk om het maar te ondergaan allemaal. Maar wat een $%@^#$& zooi! :(

Bij Cytotec heb je toch wel een risico op grote bloedingen en/of hevige krampen en moet je dus misschien alsnog snel naar een ziekenhuis. Ik denk dat ze er hier gewoon erg voorzichtig mee zijn.

Ik ga morgen weer werken waarschijnlijk (ik werk op ma-wo-vr), ik weet ook niet hoe het gaat dinsdag na de echo, zal wel een rommelig weekje worden.

13. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Vind ik eigenlijk wel heel goed dat ze dat bij jullie in het ziekenhuis doen , want bij 10% krijg je toch een spoedcurretage en dat is best wel veel.
    Vannacht heb ik weer een klein beetje bloedverlies gehad , nu weerover ,alleen klein beetje , heel klein beetje oudbloed en ik dacht , eindelijk gaat het beginnen ,maarhet is weer opgehouden.
    Of was het hopelijk een beginnetje en gaat het alsnog beginnen..
    Ik ga vanmiddag overigens wel weer werken , even wat afleiding en hopelijk niet hieraan denken ..

14. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.238
    7.282
    113
    Vrouw
    Brabant
    Hoe is het nu bij jou? Nog wat bloedverlies gehad? En nog afleiding van je werk gehad? Wanneer heb jij weer een echo/afspraak trouwens?

Ik had vandaag de echo... en mijn baarmoeder is helemaal schoon! Ben er zó blij mee! De cytotec heeft dus niets gedaan, waarschijnlijk heeft mijn lichaam het zelf opgenomen. Alles ziet er goed uit, ook mijn eierstokken (geen pco meer te zien, wat ik vóór Eva dus had) en de vk verwacht dat ik over een paar weken wel weer een eisprong heb. Ik hoop het zo!

Ik heb nog een echofoto van mijn lege baarmoeder gekregen, raar dat je daar blij mee kan zijn. En de volgende keer moet ik lekker op tijd bellen, dan kan ik met 6 weken al een echo krijgen. En dan met 10 weken ofzo weer. Echt heel fijn en heel erg lief!

Liefs,
    Snoopy

15. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Kan je lichaam dat zelf opnemen ?
    Maar denk niet dat dat bij mij kan , want een hele vruchtzak , zou zo mooi zijn als ik dat vrijdag ook te horen krijg !

Ik heb vannacht weer 1x een heel klein beetje bloed verloren bij het plassen en dat was het alweer .....
    Ik had wel wat afleiding van het werk , ben alleen zo ontegelijk moe , en veel hoofdpijn , ga melichamelijk steeds slechter voelen , maar dat zullen ook de spanningen wel doen ...

Ik hoop dat ik vrijdag dat fotootje ook krijg !En daar zou ik dan ook heel blij mee zijn , maar ik ben er heel erg bang voor ......

16. Johannal

Johannal Fanatiek lid

28 jan 2009
    3.119
    0
    0
    hey Snoopy had gereageerd op het februari forum maar wel best laat en zie nu pas dit topic.... Ik heb afgelopen weekend ook een mk gehad (opgewekt met mysoprostol - zie topic onder miskraam) en tijdens de afvloeing verloor ik helder bloed en inderdaad zoals jij ook zegt veel tijdens het plassen. Na de afvloeing van het vruchtzakje stopte ook het bloedverlies even zondagavond na het verliezen van de placenta is het weer begonnen en nu heb ik eigenlijk een normale menstruatie sinds gisteren al lijkt hij wel eerder te gaan stoppen zegt mijn gevoel.....
    heel veel sterkte... tijdens mijn missed abortion ruim een week geleden ben ik trouwens maar eenmalig een flinke 'vlek'verloren....
    groetjes janneke

17. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Hier begint het toch vanzelfop gang te komen , ik was op het werk en moest echt naarde wc rennen , was ff heeel veel bloedverlies , wel alleen maar helder en heb nog geen gekke dingen gezien , en nu lijkt het op een gewone ongi ...

Hopen dat vrijdag alles schoon is en dat we weer verder kunnnen.....

18. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Heb vanmiddag een echo gehad , en mijn vruchtzak zit er nog steeds. :( :( .
    Dinsdagmiddag krijg ik een curretage ..

19. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    bah Marjon

ik had gehoopt dat je beter nieuws had, veel sterkte voor dinsdag

ps kan het niet nu als nog worden afgestoten?
    gaan ze dat nog controleren?

20. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    ALs het zo blijft gaan ze niks controleren , heb maar heel af en toe bloedverlies en dan is het ff 5 minuten heel heftig dan stroomt het er echt uit en daarna is het ook weer afgelopen .....
    Als daar niks aan veranderd dan krijg ik gelijk een curretage maar als ik iets anders merk of twijfel dan gaan ze controleren ........

Deel Deze Pagina