Ik lees er denk ik zo’n drie per week. 90% thrillers. Soms een roman of een biografie. Of mensen die schrijven over hun leven waarin ze bijvoorbeeld ziekte of dood in hun nabije omgeving hebben meegemaakt. Als kind las ik bijna elke dag wel een boek
Gaat hier een beetje in fases. Op vakantie kan ik meerdere boeken per week lezen, maar soms lees ik ook meer dan een maand niet. Gemiddeld denk ik 2 boeken per maand.
Ligt eraan of een boek me kan boeien, als ik echt goeie heb 1 per week, anders 1 per 2 a 3 weken denk ik. Als we op vakantie zijn een stuk meer
Te weinig, heb er weinig tijd voor(of ik moet er meer tijd voor maken). Dus dit is beperkt met alleen een boek of 4/5 tijdens mijn vakantie.
0,0. Ik houd echt niet van lezen, al lezen sommige topics hier als bv die van wat kinderen allemaal uitkramen wel lekker weg
Ik heb tegenwoordig storytel, omdat ik met twee kleintjes echt niet meer zo makkelijk aan lezen toe kwam . Nu lees/luister ik sinds vorig jaar al gemiddeld één boek per anderhalve week, al ligt het aan de dikte van een boek. Voordeel nu is dat het gewoon tijdens het douchen en koken kan en ik dan mooi een Milou-moment heb ... Al voelt storytel een beetje als boekenfraude of zo, nep-lezen . Ik vind het alweer heel wat!
2 of 3 per week. Ligt uiteraard aan formaat etc. En of ik naar de bieb kan haha. Ik voel me echt verloren als ik geen boek heb. Ik lees ook wel eens kinderboeken tussendoor , ik lees nu ronja de roversdochter haha. Die gaan wat sneller
Vroeger las ik een boek in een paar dagen uit. Nu gaat dat helaas niet meer met de drukte & kids. Maar ik lees nog wel. Denk dat ik een maand over een boek doe nou.. Ik ben net pas begonnen met de 7 zussen serie. Ben benieuwd!
Als kind las ik echt 5 boeken per week ofzo. Ze stonden er in de bieb altijd van te kijken hoe snel ik mijn boeken weer kwam inleveren Nu lees ik bijna elke week wel, maar hoeveel gaat met vlagen.
Als kind las ik er 6 per week haha. Daarna heel lang 1-2 per week. Maar sinds ik kinderen heb, een drukke bijna fulltime baan en nog een huishouden lukt lezen amper als ik de rust al heb val ik in slaap. Ik heb goede hoop voor de vakantie en wat boeken op mijn ereader gedownload.
Als kind las ik enorm veel boeken. Nu vrijwel nooit meer. Denk zo'n 1-2 boeken per jaar. Lees momenteel veel tijdschriften.
Wat ik per week hoop te lezen; 2 Wat mij lukt; 0 Maar nu de kinderen op vakantie zijn bij hun vader lukt het mij wel. Ik denk dat ik het leuker vind om samen met hen iets te doen.
Vroeger was ik een enorme boekenwurm. Nog steeds kan ik genieten van een goed boek maar de hoeveelheid die ik lees is echt afhankelijk van mijn tijd. Soms meerdere boeken per week en soms wekenlang niks.
1-3 per week. Ligt er dan aan welk boek ik lees. Boeken van bv loes den Hollander lees ik met een dag uit. Heb nu 7 boeken mee op vakantie, die gaan uit.