Ik was vroeger een echte boekenwurm, maar sinds de geboorte van de oudste heb ik op de een of andere manier niet de focus om een boek uit te lezen De enige boeken die ik momenteel lees, lees ik ivm mijn werk (verdiepingsstof ed). Ik hoop dat het me lukt om het lezen weer op te pakken. Misschien een gekke tip, maar een kennis van mij heeft van een (oude) leesbril een pootje afgehaald waardoor ze toch liggend kan lezen.
Verschillend. Soms twee in een week andere keer doe ik 3 weken over een boek. Ik werk in een boekhandel en probeer wel veel te lezen wat net uit is, maar met kleine kinderen lukt dat niet altijd even vlug.
Ik houd altijd al van lezen, zo heerlijk! Maar tegenwoordig luister ik boeken via Storytel Als moeder ook héél efficiënt want als ik bij mijn zoon moet zitten om zijn handje vast te houden in bed.. ik luister een boek ipv dat ik aftel tot hij eindelijk slaapt. Bij het strijken, luister ik een boek.. de keuken opruimen.. enz enz
Ik vind het juist zo fijn. Niet meer onhandig met een boek in bed. Een heerlijke stem die je rechtstreeks zo in slaap sust. Perfect!
Vakantie is bijna nog de enige moment dat ik lees. Héél af en toe nog een paar blz voor het slapengaan tijdens het jaar. Afhankelijk van het boek lees ik 't uit in 2 dagen, maar kan er ook "wat" langer over doen. ik ben nu bv al maanden bezig in een boek van 900blz. Is deel 2 van een trilogie: 1e deel gaat over WO1, 2e over WO2 en 3e over de Koude oorlog. Vind het superinteressant, de mix van fictie en feiten!