Ik word gek van het ontharen, de ingroeide haartjes en stoppels. Vorig voorjaar begonnen met (laten) harsen. Maar na 1 week zitten de haartjes er al weer en moet ik nog 3-4 week doorlopen. Mijn haar groeit heel snel. Dus daarom ben ik op zoek naar een alternatief. Ik vind het alleen aan de dure kant (althans in 1 x een dure aanschaf) en als het dan nog niet werkt..
Ik ben best heel content met mijn lumea. Ik doe alleen bikini lijn en oksels. Benen heb ik geen last van (scheer ik gewoon elke dag even snel met mesje) en duurt mij te lang om te flitsen. Valkuil is wel dat je het goed moet bijhouden. Helemaal weg gaat het niet bij mij, maar haargroei is wel serieus verminderd
Heb niet het idee dat het helpt, helaas. Als ik dit geweten had, had het mij een hoop geld gescheeld!
Ik gebruik hem al een aantal jaar. inmiddels 31 weken zwanger dus zolang gebruik ik hem al niet en er groeit nog weinig sindsdien. Ik gebruik hem voor benen, oksels en bikinilijn.
Ik gebruik 'm 2,5 jaar inmiddels. Bij donker haar en (in de winter) een lichte huid ideaal. In de zomer kleur ik behoorlijk op, maar ben ook dan blij met mijn lumea! Ingegroeide bikinilijn haren zijn een herinnering van lang geleden inmiddels. Ik behandel mijn bikinlijn en oksels, en heel soms een stukje van mijn benen zoals de meer kwetsbare huid rondom de enkels. Dat maakt dat voor een verdwaald haartje en mijn benen, ik in seconden in de douche zonder scheerschuim zo haar-vrij ben als ik wil met een scheermesje. Een investering die het 'm ruimschoots waard is!!
Ik weet niet waar je woont, maar ik ben nu bezig met een ipl behandeling bij Just Welness. Heb nu 2x een behandeling gehad en merk al verschil. Bikinilijn en gehele benen kostte mij 200 euro. En ik mag doorgaan met de behandelingen tot ik tevreden ben.
Ik snap dat je twijfelt bij het bedrag, maar ik ben er zo blij mee nog steeds! Een vriendin van mij trouwens ook. Ze heeft bruin haar en had veel last van ingegroeide haren. Nu al anderhalf jaar niet meer na de Lumea-tip .
Hmmm.. volgens mij zit dat daar niet. Misschien zit er wel een ander bedrijf dat (goedkoop) ipl behandelingen biedt. Het werkt iig erg goed. En de lumea werkt met hetzelfde principe. Krijg je geen spijt van.
Hier ook vreselijk last van dikke donkere haren. Ik epileer alles, maar heb het idee dat het de laatste tijd veel sneller groeit. En dan heb ik het nog niet over de ingroeide haren en littekens daarvan op mijn bikinilijn.. Hoe vaak moet ik bijhouden met zon Lumnea?
ik deed t om de week. was een half uurtje bezig met benen oksels en bikini lijn en is vrijwel pijnloos. zeker in vergelijking met epileren
Dank voor je reactie! Epileren is inmiddels ook pijnloos, maar eens per twee weken is inderdaad oké. Maar komen er momenten dat de haren helemaal wegblijven?
jazeker! ik zag na een paar behandelingen echt al kale plekken en nu dus een jaar niet gebruikt vanwege zwangerschap en scheer maar zelden
Ik gebruik mijn lumea nu 1,5 jaar onder oksels en bij mn bikinilijn. Maar ik vind het best wel pijnlijk hoor. Ook op de laagste stand. Hebben jullie hier nou geen last van? Ik ben normaal echt geen zeikerd en heb een hoge pijngrens maar dat flitsen vind ik soms echt geen pretje