Ik wilde dit toch even delen; Ik geef mijn jongste ook weer borstvoeding. De oudste heeft 9 mnd BV gehad. Het verloopt niet altijd even makkelijk. Mijn jongste is een beetje een spugertje, is de laatste dagen ziek geweest en nog meer gespuugd (is nu over gelukkig), mijn oudste is vooral tijdens de voedingsmomenten behoorlijk aan het rebellen en de jongste is snel afgeleid, zeker door haar grote zus. Toch geniet ik er (meestal) van en wil ik zeker nog even door gaan. Na een beroerde ochtenbd waarin mijn oudste heel opstandig was kwam er toch een smel momentje. Ik breng mijn oudste naar bed, we zitten op haar bed een boekje te lezen, ze heeft haar speen in en beer vast. Terwijl ik lees pakt ze beer en legt die in de zelfde houding neer als hoe ik de jongste tijdens het voeden heb. Ik vraag haar 'wat ben je aan het doen?' zegt zij; 'beer is aan het drinken' Geweldig dit! Hier krijgen de poppen en beren dus niet de fles, maar worden aangelegd. Ik vond het echt zo lief dat ik het even wilde delen Helemaal snapt ze het nog niet denk ik want toen ik vroeg wat beer dan dronk antwoorde ze; 'sap!'
Hier ook. Jasper krijgt zowel fles als borst. Simone heeft de pop de fles maar als ze geen flesje in de buurt heeft geeft ze de borst. Zo lief
Super lief Hier doet ze dat niet of nauwelijks! Vind ik zo apart eigenlijk. Maar goed, ze drinkt zef, ze ziet het natuurlijk niet gebeuren
Dat deed mijn dochtertje ook toen ik mijn oudste zoontje voedde. Heb ik nog geweldige foto's van nu doet ze het niet meer maar ze is ook al vier