Hoi allemaal Ik vroeg mij af hoeveel boxkleden jullie hebben 1 of 2? Mijn gevoel zegt dat we er 2 moeten hebben maar is dat wel zo? Ik heb er nu 1..t.z.t kan ik er altijd nog 1 bij kopen natuurlijk maar wil het graag ook van anderen horen hoeveel jullie er hebben 😊 Liefsss
Goeie vraag ben ik ook benieuwd naar ik heb nu 1 2de hands die wil ik onder de nieuwe leggen. Die moet ik nog kopen. Zodat de goede in de was kan en er wel een reserve is. Gelijk een stukje zachter met 2 kleden.
Ja opzich denk ik zelf dat 1 wel voldoende is...mocht het gespuugd hebben dat je er even tijdelijk een hydrofiele luier op legt en zodra het in bedje ligt te slapen je het boxkleed uitwast en hup de droger in....denk ik haha sommige dingen zijn best lastig om van te voren aan te schaffen merk ik 😉
Ik heb er twee. Vaak legde ik ze allebei in de box omdat het dan wat zachter is. En als er dan eentje vies is doen ze even tijdelijk met 1 kleed . Nu liggen de kleden vaak op de grond want de box wordt te klein.
Ik heb er ook 2. Eén had ik nog liggen van mijn zoontje, een plastic kleed. Ideaal als ze straks eens een koekje eten oid in de box. Deze leg ik straks onderop. Bovenop een nieuw en lekker dik kleed. Vond het destijds handig met 2 kleden ivm wassen (en vooral drogen..)
Ik heb er 1. Omdat baby veel spuugt, ligt er altijd een badcape overheen. Die kun je makkelijk wisselen en wassen.
hier 2 boxkleden en een boxmatras maar er ligt maar 1 box kleed op de matras af en toe kan je dan afwisselen of eentje in de was doen
Ik heb 1 duurdere die dus ook dikker is en 1 goedkope van de wibra. Die is heel dun maar meer als reserve als de andere vies is, dan leg ik er een mooie roze van onze dochter onder voor wat extra zachtheid. Zie je dan niks van haha
Ik had er eentje, ik wilde er eentje bij kopen indien nodig, bleek niet nodig. Legde ook altijd een hydrofiel onder het kind en hij is geen spuger.
Ik had er 2. Voor wassen vond ik dat wel fijn. Een dure van koeka en een goedkopere van jolein. Ook had ik een wat dunner boxmatras (met plastic) eronder liggen.
Wij hebben en er 1. In het begin legde ik er altijd een hydrofiel of doek onder. Nu gaat hij af en toe in de was, doe ik savonds meteen als de kinderen op bed liggen, kan hij de hele nacht drogen en is hij sochtends weer klaar. Als er al overdag een keer op gespuugd werd dan legde ik een dubbelgevouwen deken in de box, zoontje was toen al wat groter.
Wij hebben er 1. Ligt vaak wel een hydrofiel op voor evt spugen. Je hebt goedkope boxkleden maar die vond ik niet zo mooi. 2 dure kleden aanschaffen vond ik te duur dus doe het liever zo. Uitwassen kun je in de avond doen dan kan hij s nachts drogen
Ik had er 1 en kreeg van een vriendin er nog een dunne bij. Als ik die ene 's avonds waste, was hij de volgende dag droog. Mn kindje lag ook niet de hele dag in de box
Ik heb er twee! Was wel handig hoor. Ik heb de kleden van Koeka, die zijn dik en het duurde dus wel even met drogen. En ik vond het leuk om de kleurtjes af te wisselen.
Bij de eerste had ik er 2. Eentje van Koeka en eentje van snoozebaby (cadeau gekregen, anders had ik een goedkope gekocht). Inmiddels hebben we er drie, omdat ik voor de tweede een andere kleur Koeka wilde Maar zou dus twee doen. Ik was ze regelmatig, vind dat wel zo fris.
Ik heb een lange tijd er 1 gehad maar doordat ik zo'n grapjas van een zoon heb, heb ik er een tweede nog aangeschaft. Meneer vond dat hij speelgoed of zichzelf onder de hydrofiele moest verstoppen. Hij spuugt soms ook wel wat, en zonder hydrofiele blijf je wassen ik heb een van prenatal huismerk en 1 van tiamo. Die van tiamo is een stuk dunner dan die van prenatal. Nog een voordeel van een tweede boxkleed: makkelijk mee te nemen voor als je op visite gaat, dan kun je er 1 laten liggen in de box