Hoi ladies Misschien een stomme vraag; ik weet dat je brie mag eten, zo lang het van gepasteuriseerde melk is gemaakt. Maar kan je het onbeperkt eten? Of niet te veel? (Ivm met de schimmel laag misschien?) Ik heb er steeds zo'n zin in! Hoop dat jullie het weten
Geen idee eigenlijk, maar denk wel onbeperkt. Staat namelijk nergens een waarschuwing over de schimmel laag. Smakelijk en denk dat je toch vanzelf stopt! Is een vette kaas en erg machtig
Bedankt voor je reactie. Haha nou ik hoop dat je gelijk hebt ik lijk de laatste dagen wel onverzadigbaar
Ik eet ook gewoon brie hoor. Niet onbeperkt. Maar heb er dan ook niet altijd zin in. Verloskundige zei tegen mij dat het gewoon mag. Die schimmels overleven dat maagzuur echt niet.
Ik heb nog nooit iets over een maximum hoeveelheid gehoord, dus gewoon lekker eten. Je eet vast geen hele stukken brie toch?
Totdat je kleding teveel begint te spannen of de vk zegt dat je iets teveel aangekomen bent afgelopen tijd. hahah neen grapje, denk dat het wel mee valt, zolang je geen gans blok per dag eet fzo