Hoeveel brie mag je eten tijdens de zwangerschap?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Eva3006, 26 jan 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eva3006

Eva3006 Niet meer actief

Hoi ladies
    Misschien een stomme vraag; ik weet dat je brie mag eten, zo lang het van gepasteuriseerde melk is gemaakt.
    Maar kan je het onbeperkt eten? Of niet te veel? (Ivm met de schimmel laag misschien?)
    Ik heb er steeds zo'n zin in!
    Hoop dat jullie het weten ;)

2. Esther21

Esther21 Bekend lid

16 okt 2016
    516
    172
    43
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Geen idee eigenlijk, maar denk wel onbeperkt. Staat namelijk nergens een waarschuwing over de schimmel laag. Smakelijk en denk dat je toch vanzelf stopt! Is een vette kaas en erg machtig

3. Eva3006

Eva3006 Niet meer actief

Bedankt voor je reactie. Haha nou ik hoop dat je gelijk hebt:p ik lijk de laatste dagen wel onverzadigbaar :D

4. Imona

Imona VIP lid

8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Ik eet ook gewoon brie hoor. Niet onbeperkt. Maar heb er dan ook niet altijd zin in.
    Verloskundige zei tegen mij dat het gewoon mag. Die schimmels overleven dat maagzuur echt niet.

5. mamabeertje

mamabeertje Fanatiek lid

9 sep 2015
    1.618
    349
    83
    Ik heb nog nooit iets over een maximum hoeveelheid gehoord, dus gewoon lekker eten. Je eet vast geen hele stukken brie toch?;)

6. Fee89

Fee89 Fanatiek lid

23 aug 2013
    2.349
    808
    113
    Gent
    Totdat je kleding teveel begint te spannen of de vk zegt dat je iets teveel aangekomen bent afgelopen tijd.

hahah neen grapje, denk dat het wel mee valt, zolang je geen gans blok per dag eet fzo ;)

7. Eva3006

Eva3006 Niet meer actief

Hahaha nee ik hou het wel een beetje in de gaten.. ik ben tot nu toe 3.5kg aangekomen:p

Deel Deze Pagina