Hier 2 jongens. Peuter en een kleuter, ieder 8 broeken. Oudste van Mad Monckeys, Name-it en WE. Jongste van H&M, Name-it en Hema (ook deels doorgekregen van de oudste).
Next vind ik persoonlijke vallen in de grootste maat, dus een 86-92 valt als een 92. Zoontje is gemiddeld qua lengte en gewicht en in verhouding en past de broeken perfect. Skinny zit bij hem wel echt als een skinnymodel. Broeken die ik heb zijn verstelbaar met knopen of een elastische band.
Heb je de skinny broeken (voor 10 euro) wel eens geprobeerd van de Hema? Die zitten hier echt mooi slank. Elastiek moet ik wel wat aantrekken inderdaad, maar verder sluit de broek mooi aan. Ze vallen wel wat aan de kleine kant. Zoontje zit met de meeste broeken nog in 92, maar deze zijn in 92 al te kort. Maar 98 met omgeslagen pijp stoort dus niet, omdat het mooie smalle broeken zijn.
Hier 8 broeken die hij nu aan kan: 6 spijkerbroeken (blauw, rood, groen) en 2 chino's, en dan nog 2 joggingbroeken en 1 trainingsbroek...van de h&m, bonprix, zeeman, wibra. Qua lengte heeft ie nu 122 nodig maar z'n taille zou nog in 110 passen.