Ik denk een stuk of acht jeans (meestal Sturdy en Vingino) en dan nog twee a drie joggingbroeken van Z8 en B.nosy. Hier doet hij een dag met een broek. Dan is die wel echt aan een wasbeurt toe.
Hier een stuk of 10 a 12. Ik heb alleen name it, tumble n dry broekjes en een paar van Quapi (chino's). Hier kunnen ze ook maar max een dag aan en moet ik vanwege de gaten regelmatig nieuwe kopen. En dan nog heb ik ooit dat ik nodig weer moet strijken omdat er bijna niks in de kast ligt .
10/12 jeans van name-it en C&A en nog 2 joggingbroeken maar die dragen ze alleen op de camping, bij ziek zijn of zondagochtend in huis.
4 joggings. 2 voor thuis en 2 van Billy & Lilly dus die ook buitenshuis. En ik denk een 6 tot 10tal jeansbroeken.
Dat heb ik dus exact hetzelfde ; en ik hou ervan om hem er lekker verzorgd en netjes ( hip ) bij te hebben lopen
Zo, ik ga dit topic gebruiken om mijn partner te overtuigen dat ze echt te weinig kleding hebben. Was me rot.. Zoontje van 4 jaar heeft 3 spijkerbroeken en een chino (met blijvende strepen dus die is voor op de bso -dagen). Verder 3 korte broeken. Tweeling van bijna 1,5 jaar hebben beiden 2 spijkerbroeken en 4 leggings.
Onze zoon heeft naar schatting een stuk of 10 lange (jeans)broeken en 5 joggers. Joggers zijn alleen voor thuis of in de tuin spelen. Onze dochter heeft alleen leggings, ongeveer 10 stuk.
mijn zoon heeft 6 spijkerbroeken en 2 joggingsbroeken. Al zijn 2 broeken wel versleten en aan vervanging toe. Maar voor school kan het nog prima. En 2 andere zijn te klein geworden. Dus binnenkort koop ik weer wat bij.