1 van mn 2 mannetjes spuugt nu ineens als hij melk heeft gehad... Niet ineens maar zeker binnen 2 uur en dit vanaf zaterdag. Heb hem gisteren geen melk gegeven en heeft hij ook niets gespuugd... Vandaag de melk weer geprobeerd en na 1.5 uur kon ik al zijn beddegoed en slaapzak meteen gaan wassen Producten waar normale melk in zit heeft hij dan weer geen problemen mee... Iemand een idee??? Ga overigens donderdag met hem naar de dokter hoor
Klinkt allergisch, hoe lang krijgt hij al koemelk? Ben je inmiddels al bij de huisarts geweest? En????
Van de dokter moet hij 1.5 week op soyamelk, dan magere melk proberen en als dat goed gaat weer naar halfvol... Soya houdt hij prima binnen dus ben benieuwd als we weer langzaam terug gaan! Hij krijgt overigens al 3 maanden koemelk
Je kan met soya melk wel uitsluiten of hij overgevoelig reageert op gewone koemelk, maar om dan na 1,5 week weer gewone melk te proberen vind ik best wel snel? Mijn zoontje heeft ook een half jaar soyamelk gehad omdat hij wel 5x per dag diarree had. Met soyamelk leek het wel beter te gaan. Na een half jaar weer terug op de gewone melk en toen was het toch over?! Hopelijk bij jou ook effect!