1,5 brood per dag, met 2 volwassenen, een kind van bijna 6 jaar en twee van bijna 3 jaar. Mijn vriend eet echt veel brood en de tweeling ook.
8 broden per week (+ 3 rollen rijstwafels, 1 pak crackers) 2 volwassenen en kids van 13, 11 en 7 jaar. Oudste in puberteit nu, 8-10 boterhammen per dag is nu de norm voor hem...
Hier denk ik 2 broden per week. Mijn dochters en ik zijn de enige die brood eten, mijn vriend eet vaak andere dingen als lunch (Hij ontbijt sowieso nooit)
3 broden doordeweeks en vaak nog 1 extra in het weekend. Dit kunnen ook puntjes of stokbroden zijn. Wij zijn met 2 volw. en 1 kind.
1 brood in de week en een zak afbakbroodjes. Voor 2 volwassenen en 2 kinderen. Mijn man en ik eten geen brood en we ontbijten allemaal met kwark of pap.
3- 3,5 broden per week. Zijn met twee volwassenen en twee peuters. Mn man neemt maar 1 broodje per dag (hij luncht op het werk).
Hier 2 volwassenen 2 puber en een kleuter, er gaan hier 6 broden in de week door. 2 rollen beschuit en een groot pak volkoren crackers
6 personen, 2 volwassen en 4 kinderen Elke week 6 broden 20 witte bolletjes 12 croissants En soms nog wat afbakbroodjes
2 volwassenen een 6 jarige en baby (hoewel ze pas 4 weken is en nog niet meetelt eigenlijk) Gemiddeld 3 a 4 broden. Altijd bruin.
Hier één broodmaaltijd per dag, enkel voor de kinderen. Ontbijt is altijd fruitsmoothie met kwark en haver of noten, dus geen brood. En m’n man en ik eten het helemaal niet. Ondanks de omvang van het gezin gaan er dus “slechts” 8 tot 10 broden per week doorheen. Daarentegen kost het ontbijt ons €12 per dag, terwijl dat met brood bijna 80% minder zou zijn haha. Ach ja, gezonde maatstaf mag wat kosten hè...
Hier 3 tarwe/volkoren broden in 5 werkdagen. In het weekend haal ik vaak bolletjes en/of afbakbroodjes
2 volwassenen, 1 puber en 1 van 8. 3, 5 brood per week+ in het weekend 15a 20 afbak broodjes of bolletjes