Tijn krijgt voledige Bv. Sinds half juni krijgt Tijn rond 19.00 - 20.00 de laatste voeding om vervolgens rond 06.00 weer te komen. Hij groeit goed (meer dan 200 gram per week). Om langzaam een voorraad in de vriezer te krijgen kolf ik 's-avonds een keer af. Nu zag ik net dat ik nu al meer dan 3 liter in de vriezer heb. Ga ik hiermee door, is het weinig, veel.... Ben benieuwd hoe jullie het doen. (Ik heb bij de meiden nooit een voorraad opgebouwd ) Kwebbel
Ik heb vanaf dat ik begon te kolven altijd een la vol afgekolfde melk liggen in de vriezer. Ik weet niet of je binnen afzienbare tijd weer begint met werken? Dan is het altijd handig voorraad aan te houden. Als je altijd een vast kolfmoment aanhoud, kan je kolven voor de dagen dat je werkt, en je vult aan wat je tekort komt ,met melk uit de vriezer. Zo heb ik het altijd gedaan, nog steeds trouwens. Bevalt mij prima.
Ik heb 7 liter in de vriezer liggen... dat is erg veel geloof ik . Ik ben op een gegeven moment begonnen met een voorraad opbouwen en toen moest ik op dieet omdat Eva misschien een voedselallergie had, dus ben ik weer opnieuw begonnen met een voorraad opbouwen, maar dan dus allergeenvrije melk. En ik kolf altijd meer dan Eva drinkt, dus de rest ging in de vriezer. Nu vul ik haar flessen met wat ik heb, wat dus altijd veel te veel is .
1,5 a 2 liter was hier wel max. geloof ik. Mijn zoontje drinkt toch erg slecht als ik er niet ben dus ik kolfde eigenljk altijd meer dan dat hij dronk. Als je straks een overschot hebt kun je er altijd nog pannenkoeken van bakken.
Bedankt meiden. Eind augutus ga ik weer aan de slag. Ik blijf gewoon doorgaan zoals ik het nu doe. Zonodig gebruik ik wat uit de vriezer en anders is het voor straks. Kwebbel