Sunnycloud, ik heb die onzekerheid ook... niet over BV, maar als ik lees hoeveel andere baby's rond de 9 maanden eten!! wow!
Hoeft niet hoor. Het heeft ook te maken met hoeveel je kindje per keer drinkt bijvoorbeeld. Mijn dochter is met vijf minuten echt wel uitgedronken, jouw kindje doet er 15 minuten over. Misschien krijgt ze per keer wel meer binnen. Zolang er genoeg plasluiers zijn, ze goed groeit en vrolijk en levendig is... no worries!
oh ben dus niet de enige... ze doet het prima en ik vertrouw wel op mijn bv maar toch als ik dit dan lees twijfel ik wel eens even.
Hee Sunnycloud, Niet twijfelen hoor! Volgens mij gaf ik met vier maanden ook al vijf keer BV per dag. (In elk geval niet meer dan 6x.) Kijk naar je kind, zoals je al schrijft groeit ze goed en lijkt ze tevreden, helemaal perfect zou ik zeggen! Groetjes, LK
Wat een verschil is het dan tussen de kids als ik het zo lees! Arthur eet wel gewone voedingen van 15 a 20 min. en krijgt ook genoeg tussendoortjes.
Mijn dochter drinkt meestal heel kort aan de borst. Tenzij ze half in slaap valt en eens per minuut een slokje neemt. Vaak ziet haar 'schema' er zo ongeveer uit: 06.00 bv 08.00 bv 09.30 fruit 12.30 boterham 14.00 bv (soms rond 17.00 nog een keer bv) 18.00 avondeten 19.30 bv Edit: 's ochtends drinkt dochter vaak eerst (rond 06.00 uur) aan één borst en dan ca. 2 uur later aan de andere borst.