is dit wel normaal?

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door mamavanDdjim, 17 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamavanDdjim

mamavanDdjim Actief lid

21 nov 2009
    363
    0
    0
    borne
    mijn zoontje wil elke avond bij mij op de bank zijn. overdag geen probleem slaapt ie heerlijk. maar s avonds als de oudste naar bed gaat en ik hem er ook in leg begint het huilen huilen , soms valt ie wel in slaap en is dan weer na een kwartier wakker. hij is dan alleen maar stil bij mij aan de borst..... drinkt dan slaapt en dan weer huilen , andere borst en weer drinken , slapen huilen , weer de andere en dan slaapt ie wel.
    hij krijgt om 22 uur een fles kunstvoeding voor het spugen daar spuugt hij minder op en is dan s nachts niet zo nat.

maar ik kan zo dus geen kant op en mijn vriend vind het niet leuk dat ik de hele avond met Noan op de bank zit ipv met hem.:S

wat kan ik hier nu aan doen??? en komt het meer voor?
    oh en soms lukt het wel in bed..... ben k blij en dan komt ie ineens snachts weer voor n voeding... dat is ook niet alles haha

2. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Herkenbaar! Hier was het ongeveer met 4 maanden over. Maar de eerste maanden heb ik alleen maar met haar op de bank doorgebracht. om 21.30u gingen we dan naar boven, ritueel voor de nacht, voeding bij ons op bed en slapen. Van de een op de andere dag was het over, toen was ze om 19u moe en viel ze in slaap.
    Overigens is het ook niet gek dat hij 's nachts een voeding wil. Hier begon ze rond 4 maand langer te slapen, van 19-4/6u. Maar vanaf 6 maand kwam ze weer vaker en ze lijkt nu pas door te gaan slapen.

3. girlnatasja

girlnatasja Actief lid

3 jan 2011
    123
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier hetzelfde. Kleine meid slaapt overdag en snachts prima alleen s avonds wil het niet lukken. Ze is wel moe maar valt gewoon niet in slaap en blijft huilen dit stopt pas als ik haar uit bedje haal. Ik zit meestal vanaf een uur of 19.30 tot 22.00 met haar op, dan voeding bij mij op bed en hupsakee ze slaapt. En ze komt overigens nog steeds iedere 3 uur voor een voeding.

Ik hoop dat dit minder wordt naarmate ze ouder wordt......

Sterkte!

4. Trees

Trees Niet meer actief

5. Ik dacht ook direct aan clusteren.;)

6. Mamalief

Mamalief Actief lid

14 jun 2010
    490
    0
    0
    NULL
    NULL
    Toen ik t las, dacht ik inderdaad ook.. een beetje flauw van je vriend. Het is een baby, die heeft nu eenmaal meer aandacht nodig.. is toch niet meer dan gek?

Maar goed...

Clusteren.. daar denk ik ook aan..

Succes..

7. mamavanDdjim

mamavanDdjim Actief lid

21 nov 2009
    363
    0
    0
    borne
    goh en hij ligt toch nu zomaar al vanaf half 7 in zijn bedje:) nu maar hopen dat ie vannacht ook lekker door slaapt

maar ok clusteren dus :) dan weet ik in ieder geval dat het redelijk normaal is... k mis hem nu best een beetje haha dom he

8. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Idd clusteren. Ik vergeet de pijn in mijn armen nooit meer hahaha.

9. mamavanDdjim

mamavanDdjim Actief lid

21 nov 2009
    363
    0
    0
    borne
    nou hij heeft gister in zijn bed geslapen.....om 22 uur een voeding gehad en nu kwam hij om 4 uur weer:S en om half 6 is de oudste wakker. ik laat hem dus gewoon maar lekker clusteren want dan slaapt hij tot 6 uur door. me vriend slaapt lekker snachts en die krijgt er niks van mee dus die met maar ff niet meer zeuren s avonds:)

10. Trees

Trees Niet meer actief

Groot gelijk heb je! Fijn dat je zoon zo lekker heeft geslapen :)

11. Fijn dat ie zo lekker heeft geslapen!

En als je vriend heel lekker mag slapen 's nachts dan mag ie inderdaad het clusteren nog maar even voor lief nemen. Duurt ook niet eeuwig ;).

(M'n man zei trouwens direct, hij moet niet zo zeuren, baby gaat nu even voor)

Deel Deze Pagina