Ik heb net 40 euro afgehaald voor het brandweerman sam theater. Ik zie op facebook kindjes met speelgoed dus daar wat voor afgehaald en voor wat drinken. Anders 0 tot max 10 euro. Is vaak balen als ik kleingeld nodig heb voor op het werk. Kan ik een pinautomaat zoeken voor 10 euro te gaan pinnen. Minder gaat niet
Ik heb altijd wel wat contant geld bij me. 2 keer gehad dat mijn pinpas niet werkte. Pas onbruikbaar.. Leuk hoor, sta je daar bij Ah met je weekboodschappen. Daarnaast ook contant geld in huis, voor zakgeld kids, hulp, en om de oudste voor een boodschap te laten halen.
Hier vaak boodschappengeld voor een maand in huis, vind ik fijn om achter de hand te hebben. Ook handig voor zakgeld, glazenwasser, collectant of een onverwachte gebeurtenis.
amper iets...heb niet specifiek geld in huis. Alleen de spaarpot van dochter. Maar wij hebben idd ook vrienden en familie die het heel gek vinden dat wij niet standaard geld in onze portomonnee hebben zitten.
Ik pin altijd boodschappengeld en wat op zaterdag over is gaat in een potje. Daar haal ik het zakgeld voor de kinderen uit en geld voor collectes. Soms wat meer in huis als ik iets via mp heb verkocht, maar nooit heel veel.
Heb altijd wel wat achter de hand. Heb namelijk geleerd van hoe het is om niks cash te hebben, een keer nieuwe pinpas moeten aanvragen, en nieuwe was ook niet goed dus moest uiteindelijk zo 2weekjes geld lenen. Met paspoort geld halen kon ook niet ivm werk en bank ook alleen met kantoortijden open.
Ik heb nooit contant geld. Ik pin altijd alles. Vind het teveel moeite om eerst helemaal naar een pinautomaat te moeten lopen en vervolgens alsnog hetzelfde geld uit te geven. Ik hoor/lees weleens dat mensen contant pinnen om niet teveel uit te geven, maar ik snap het verschil alsnog niet. Met de apps kan ik alles precies zien en bijhouden.
ik probeer elke week te pinnen (meestal 200 euro) en daar wil ik dan doe week mee doen. Het overzicht is er dan gewoon beter. Zo heb ik altijd geld beschikbaar. Ik vind dat bijvoorbeeld ook handig voor collectes e.d. Maar ook als mn kinderen iets gaan halen bij de supermarkt voor me (geef natuurlijk geen pinpas mee). of als er iets betaald moet worden waarbij iedereeen een bijdrage geeft zoals een gezamelijk cadeautje of de oppas moet betaald etc. Nou komt het ook wel eens voor dat ik in de winkel pin. In tijden dat ik wat meer op het budget moet letten was het echt een weekbedrag pinnen en meer niet. Nu we wat ruimer zitten komt het beide voor.
Hier wel veel. Sowieso paar 100 en in de kids spaarpotten zit ook een aardig bedrag (ruim 300 p kind) dat komt omdat ik te lui ben om het te gaan storten, moet ik speciaal voor naar de bank .
Wij hebben altijd een vast bedrag hier in huis. We hebben al eens gestaan dat we geen geld konden opnemen ( storing pinautomaten en supermarkt) is al weer enkele jaren geleden maar sinds die tijd hebben we altijd cash in huis. Voor je weet maar nooit.
We hebben een poosje de gewoonte gehad om zo'n 100 euro contant in huis te hebben. Dus niet in onze portemonnees, maar echt apart. Voor de incidentele pizza ofzo. Maar we bestellen eigenlijk nooit pizza. Dus op een gegeven moment is dat geld op gegaan aan overblijfkaarten voor onze zoon en de kapper van de kinderen. Dat zijn serieus de enige twee dingen die we niet contant kunnen betalen. Nu dus geen geld meer in huis. Behalve zakgeld voor onze zoon. Vervolgens komt het erop neer dat we het speelgoed dat hij wil kopen altijd pinnen. Dan krijgen we een berg euro's terug die we dan weer wekelijk aan hem geven. Prachtig gesloten systeem, haha.
Wij hebben een collectanten potje, een huishoud potje, een diversen potje en een potje van mijn werkhuisje. Ik zorg dat er op de bankpas voor het maandbudget 200,00 voor benzine op staat.
Weinig tot niets. Sta zelfs wel eens met lege handen als er gecollecteerd wordt aan de deur. Tegenwoordig kan je zelfs je parkeerbonnetje pinnen dus ook in de auto liggen bijna nooit meer muntjes.
Nop. Denk max euro of 5 handig voor de ijsco boer in de zomer Eten wat we online bestellen betalen we met ideal. In de winkel etc om alles met de pin. Collectant leen ik ff uit spaarpot van de kinderen. Zelf taxi en bus jan tegenwoordig vaak met de pin net als aankopen op de markt
Ik heb bewust een bepaald bedrag in huis aan contanten. Voor het geval de banken er een paar dagen uit liggen (en dat gebeurd regelmatig). Dan kan ik toch tanken of boodschappen doen.
Hier wat muntjes voor collectanten Verder een spaarpot met geld wat we verkocht hebben En kids hebben beide eigen spaarpot