ik gebruik de flessen van born free en vind dat echt superflessen! ze hebben alleen 1 nadeel ik vind dat het ventiel na een paar weken zo naar zure melk gaat stinken terwijl ik de flessen na iedere voeding goed omspoel 1 keer per dag met een heet sopje afwas en zeker 1 maar vaker nog 2 keer in de week uitkook. dit helpt trouwens allemaal niks de zure lucht blijft. meer mensen die hier last van hebben of misschien iemand met tips?? alvast bedankt
Geen ervaring mee nee, maar heb je het al eens geprobeerd om de fles een poosje in wat water met azijn te laten liggen, daarna goed uitspoelen/afwassen? Wellicht dat dit helpt?
Wilde inderdaad het uitkoken met scheutje azijn voor stellen je kunt gewoon de huis tuin en keuken azijn gebruiken die je ook voor sladressing gebruikt. Daar deden wij elke week een keer de flessen mee uit koken en ze worden weer helemaal school mooi en glimmend (nou ja bij ons dan...)
Wel je afzuigkap aanzetten hoor! Anders stinkt echt heel je keuken hahahaha en de flessen worden er superschoon van idd!!!