Is dat nou normaal of wat?

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door Jucade, 11 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    ;) Ik word er echt af en toe mee aan hoor. Het persen/drukken of poepen en overstrekken tijdens die fles, helft gaat dan naast haar/zijn mondje. Carmen heeft t vaker als Devin, maar 8 van de 10 x is t raak. Ik heb er ook wat nutriton in zodat t niet te snel gaat (voor Devin dan) En soms is er niks aan t handje. Boeren doe ik bijna bij iedere 40 cc zo'n beetje dus dat is t niet.. Of is dit typerend voor kindjes die uit de fles drinken?:)

2. muizz

muizz Actief lid

4 jan 2010
    447
    0
    0
    NULL
    NULL
    mijn dochter had eerst ook dat er veel melk naast haar mondje ging een onrustig was tijdens de fles. ze had een difrax s fles met een s speen maar dit ging voor haar te snel.
    nu gebruik ik sinds een kleine week de avent fles met de 0+ speen, ze knoeid nu niet meer, en is rustig tijdens het voeden

3. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Hetzelfde hier bij mijn dochter, als ze te onrustig drinkt dan strekt ze steeds haar beentjes, draait haar hoofdje soms weg en morst veel. Sinds ze volledig comford voeding van friso drinkt met een 1+ speen gaat het veel beter!

4. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Muizz ik gebruik deze speen ook al.. zelfs mét johannesbroodpitmeel er in (nutriton) anders gaat t nog te hard.

Suusjeuh, had jij eerst ook HA dan?

5. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Nee dochter had eerst standaart voeding. In z'huis hebben ze haar standaart bijgevoed ipv HA dus toen had HA preventief geven geen zin meer.

Deel Deze Pagina