Alvast flesvoeding in huis hebben?

Discussie in 'Stel je vraag aan de lactatiekundige' gestart door Druif, 26 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Druif

Druif Bekend lid

8 jul 2006
    730
    0
    0
    Dag,

ik zit me op dit moment te verdiepen in borstvoeding. Ik heb ook al een infoavond bijgewoond, maar heb een ding vergeten te vragen. Stel nou dat bv onverhoopt toch mislukt, moet je daar van te voren al rekening mee houden? Moet je ervoor zorgen dat je voor de bevalling al iets van flesjes en melkpoeder in huis hebt? En zo ja, wat en dan?

2. Verhoeven546

Verhoeven546 Actief lid

17 sep 2007
    167
    0
    0
    flesjes in huis hebben is nooit verkeerd. vaak zie je dat wanneer je borstvoeding geeft je toch een keer af gaat kolven en de fles eens een fles aan gaat bieden. deze komen dus altijd wel een keer van pas.
    flesvoeding hoef je niet in huis te hebben.
    wanneer je kind onverhoopt iets van voeding bij moet hebben heeft je verloskundige daar meestal wel een oplossing voor. verder is er altijd een apotheek in de buurt die ook in het week-end dienst heeft. dus mocht het zo zijn dat de voeding niet wil gaan lukken kan de verloskundige en de kraamverzorgster je altijd wel verder adviseren.

3. Druif

Druif Bekend lid

8 jul 2006
    730
    0
    0
    Dank voor het antwoord. Duidelijk. Die voeding laat ik lekker zitten en een flesje heb ik al gekregen. Komt vast wel eens van pas tzt.

Deel Deze Pagina