bv en tandjes.

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door Nipa18, 28 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nipa18

Nipa18 Fanatiek lid

5 okt 2007
    2.838
    71
    48
    gijs is 9 maanden en heeft 2 ondertanden, nou heeft hij heel hard gebeten maar hoe kan ik hem dat afleren of is een tepelhoedje misschien een idee, ik wil het nog 3 mnd doen ivm vakantie. wie heeft er tips/ervaring.

liefs nickyz

2. Nemo

Nemo Niet meer actief

Vaak kun je aanzien komen dat ze gaan bijten. Is vaak aan het eind van de voeding. Wees daar op verdacht en haal je kindje van de borst als hij niet meer actief drinkt. Verder kun je auw roepen afkoppelen en even negeren. Tepelhoedje zou ik niet gaan doen dat heeft n.m. allerlei nadelen. De borst kan n.m. minder goed worden leeggedronken en dan krijgt je kindje dus te weinig en loopt je productie terug. Tevens krijg je vaak minder goed een tsr als je een tepelhoedje gebruikt omdat er minder contact is, er zit immers een stuk plastic tussen jou en je kindje. Vaak is het echt maar tijdelijk dat bijten als ze tandjes krijgen. Dus mischien was het wel eenmalig. Of anders eens een bijtring o.i.d. geven voor het voeden. Tandjes die doorkomen kunnen pijnlijk zijn voor je kindje en dat is vaak de reden dat ze dan bijten.

3. Nipa18

Nipa18 Fanatiek lid

5 okt 2007
    2.838
    71
    48
    het was inderdaad aan het einde dus als er bijna niks meer komt. ik zei au en toen ging hij heel zielig huilen achhhh was echt zielig. maar bedankt voor de tip.

Deel Deze Pagina