Wij gebruiken voor ons meisje sinds ze uit het ziekenhuis is de Medela slow flow. Dat gaat goed maar ik vroeg me af of we ook eens moeten wisselen naar een fles die sneller gaat nu ze een goed techniek hanteert en zich niet meer verslikt. Begrijp me niet verkeerd. Fles geven zijn onze genietmomentjes dus daar gaat het me niet om. Maar wellicht is het zo dat op een gegeven moment naar een andere fles wordt overgegaan om het voeden niet al te lang te laten duren. Het is namelijk zo dat ze, nu ze meer krijgt, regelmatig in slaap valt en dan niet meer drinkt.
Nou nee. Wat mij betreft blijven we hierbij. Het gaat mij erom dat het voor haar nu zo traag lijkt te gaan dat ze in slaap valt en niet meer verderdrinkt. Wakkermaken lukt niet bij mevroi. Mij maakt het niet uit. Ging mij puur daarom.
Gewoon zo blijven doen, soms moeten ze er weer even aan wennen dat ze moeten werken, gaat wel weer over. Als je borst had gegeven hadden je tepels ook geen grotere gaatjes of andere ventielen gekregen hoor!
Nou nee. Wat mij betreft blijven we hierbij. Het gaat mij erom dat het voor haar nu zo traag lijkt te gaan dat ze in slaap valt en niet meer verderdrinkt. Wakkermaken lukt niet bij mevroi. Mij maakt het niet uit. Ging mij puur daarom.
Sory ik kan je niet helpen want ik heb er geen ervaring mee, behalve dat ik in jou geval gewoon eens een goedkope fles zou kopen met een andere speen en uitproberen maar. Ik hoop voor je dat er ook nog mensen zijn met reacties waar je wel wat aan het!
Hier was het ook te merken, omdat mijn kids sneller kwamen om de volgende fles. In slaap vallen is geen probleem, maar ze moeten dan wel genoeg gehad hebben. Meestal ging ik dan over op een maatje groter speen. Wij gebruikten alleen Avent, dus dan ga je van nr1->2. Geen idee wat de volgende speen voor medela is.