Onze zoon heeft KMA en drinkt dus Nutramigen. Hij is nu ruim4 maanden en weegt 6100 gram bij 67 cm. Het CB zegt dat hij minstens 5 flessen van 200cc moet drinken en het liefst nog iets meer. Het probleem is alleen dat hij de laatste tijd (twee weken of zo) erg slecht drinkt. Vaak blijft de helft staan, hoewel sommige flessen wel leeg gaan. Op het kdv is het overigens helemaal een ramp qua drinken, aangezien hij én slecht drinkt als het onrustig is én nogal kieskeurig is over het moment waarop hij hongerig genoeg is. Gevolg is nu dus dat hij overdag te weinig drinkt en dan 's nachts wakker wordt. Vanmorgen het CB gebeld en die zeggen dat ik hem niks moet geven, laten huilen. Hij moet maar leren dat hij zijn flessen gewoon leeg moet drinken. En dat wilde ik dus eigenlijk niet horen, maar misschien is het inderdaad de enige oplossing. Mijn dochter was eenhingerige en goed gevulde baby (...) en die hebben we op een gegeven moment ook 's nachts niets meer gegeven, omdat ze het niet meer nodig had qua gewicht. Maar dit is dus weel weer een ander geval. Moeilijk moeilijk moeilijk. Wie heeft hier ook ervaring mee en wat heb je eraan gedaan? Tanja