dagje weg (om de hoeveel uur kolven)

Discussion in 'Borstvoeding' started by san68, Jun 27, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. san68

san68 Actief lid

Feb 27, 2007
    213
    0
    16
    Ik ga morgen een hele dag van huis en neem mijn kolftas natuurlijk mee. Normaal gesproken kolf ik op mijn werk om de 3,5 / 4 uur. Zou ik het nu wat langer kunnen rekken tot bijvoorbeeld om de 5 uur. Ik heb dit nooit geprobeerd, maar wat zijn jullie ervaringen hiermee?

2. Salapio

Salapio VIP lid

Jan 15, 2007
    13,917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik zou proberen zoveel mogelijk een normale drinkdag te simuleren. Maar ... ik smokkel ook wel eens een beetje. Gewoon kijken na 4u hoe je (.)(.) voelen ...

Ik weet niet of het consequensies kan hebben voor je productie als je dit 1 dagje doet.

Veel plezier

3. Tinus

Tinus Actief lid

Jun 18, 2007
    417
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hoe oud is je kindje? Ik kolf ft en heb eerst echt heel consequent om de 4 uur gekolfd. Sinds Gijs een week of 14 is, is de productie heel stabiel en kan ik wat meer schuiven zo het uitkomt. Ik kolf meestal wel 5 keer op een dag, heel soms 4 keer. Maar eerlijk gezegd vind ik het niet prettig om er langer dan 5 uur tussen te laten zitten, omdat mijn borsten dan toch op knappen staan.

Als je nog niet zo lang borstvoeding geeft, zou ik toch proberen om er een beetje regelmaat in te houden.

4. Esli

Esli Bekend lid

Apr 23, 2008
    830
    0
    0
    Groningen
    Ik ben een paar maanden geleden ook een dagje weggeweest (sauna ed) en moest daar dus ook kolven. Ik heb toen gewoon een beetje in de gaten gehouden of m'n borsten t nog hielden ;) Uiteindelijk heb ik om 11 uur smorgens en om 5 uur smiddags gekolfd, dus behoorlijk lang er tussen, terwijl m'n dochter toen nog elke 3 uur dronk.

Verder drinkt ze altijd live bij mij, dus een keertje zo'n dagje kan in mijn ogen niet zo veel kwaad.

Share This Page