Met tegelijk voeden en kolven heb ik 15 ml verzameld in 8 minuten. Best aardig! In overleg met de lactatiekundige ga ik nu 2x per dag voor een voeding kolven. En dan vooral echt ontspannen, waarschijnlijk doe ik dat niet voldoende. Over een week bespreken we hoe het gaat.
Ik ben benieuwd lelie, hopelijk werkt dat voor jou om je productie op te schroeven. Zou zonde zijn als je tijdens het werken niet genoeg kolft voor de werkdagen door te komen. Hou je ons op de hoogte? Als ik hoor wat andere soms kolven maakt me dat ook wel weer onzeker terwijl dit nergens voor nodig is. Heb al een aardige voorraad opgebouwd in de vriezer terwijl ik pas in januari hoef te gaan werken. Komt vast goed! Ik kolf s'ochtends ook vaak de ene borst terwijl ons meisje drinkt aan de andere borst maar soms is dat ook tijdbesparing
Voor een voeding kolven lukte niet, daarom ben ik gisteren maar tegelijkertijd gaan voeden en kolven. Zo 3x 10ml verzameld en 1x 20ml. Vamdaag nieuwe dag, nieuwe kansen!
De 21e heb ik met 4x tegelijk voeden en kolven ook 50ml verzameld, gisteren maar 2x kunnen doen en 30 totaal verzameld. Gisternamiddag begon zoon te clusteren, vanmacht zelfs nog om de 2 uur gekomen.
Gisteren 2x gekolfd met telkens maar 5ml opbrengst. Nu ben ik aan het kolven en rechts binnen 2 minuten al een goede tsr en in 10 minuten 9ml gekolfd! Links gaat langzamer maar ook prima.
Ik weet niet hoe het staat met de levertijd, maar je zou eventueel bij je HA de neusspray kunnen halen die een tsr opwekt. Toen het kolven bij mij minder liep heeft dat enorm geholpen! ��
Inmiddels kolf ik minimaal 10 ml in 10 minuten. (1kant) Volgende week heb ik een afspraak bij de huisarts en dan vraag ik de neusspray aan. Komende tijd zal ik een aantal keer in plaats van een voeding moeten kolven, ik ben heel benieuwd hoe dat zal gaan! Eerst zelf proberen en lukt het niet dan de spay gebruiken. Meteen ook minder stress dat het 'moet' lukken.