Waarom niet nu al... dat ene maandje? Denk dat je jezelf kunt afvragen waarmee hij meer bouwstoffen binnenkrijgt? Een goede complete maaltijd of een fles? En hij moet over 4 weken toch over naar minder flessen? Misschien moet je de zorglijn even bellen, maar ik denk: waarom moeilijk doen? En dat zeiden ze tegen mij ook hoor toen ik voor advies belde. Ze zegt: waarom bijvorrbeeld geen yoghurt als toetje geven omdat hij anders zn melk niet meer drinkt terwijl hij over een paar weken toch die fles mag laten vallen? (Nou ja, bij mij duurt t nog langer dan bij jou...!)
Op dit moment is zijn warme eten en de yoghurt erna drama!!!!!! Daar wil hij sinds afgelopen donderdag helemaal niks meer van eten. Ja, 1 hapje en dan gaat zijn mond op slot en krijg ik er niks meer bij in. Zo lang hij geen avondeten en yoghurt wil eten probeer ik nog wel die avondfles te geven anders krijgt hij helemaal zo weinig binnen. Gisterenavond dronk hij trouwens 130cc in 1 keer op, dat vind ik erg netjes. Mocht hij voordat hij 1 is weer goed gaan avondeten dan bouw ik die laatste fles natuurlijk eerder af. Ik ga niet wachten tot hij precies 1 jaar is als het al eerder kan en mag. Ga het aankomende maandag allemaal maar goed bespreken met het CB. Groetjes
Luca heeft al zijn avondeten en zijn toetje opgegeten en van zijn laatste fles om 19.00 uur 140cc in 1 keer opgedronken. Ben helemaal blij. Hij kan het dus wel. Morgen eten we vis, aardappel en spinazie dus afwachten of het dan weer zo goed gaat. Veel liefs Nataly
Mijn zoontje moet zn laatste fles dus echt niet meer... althans: hij vindt m nog erg lekker, maar afgelopen dagen steeds maar 90 of 100cc opgedronken. Gisteren had hij heel goied zn avondeten op plus yoghurt na. 1 uur later zn flesje voor de nacht ging er ook in, maar daarna moest hij wel spugen... Naar mijn idee geef ik m dan veel te veel?! Maar weet niet of de fles er al af mag?? Ik ga over 1,5 week naar het CB...