Sinds een dag of 3 drinkt Joris de laatste fles van 19:00 uur niet meer. Hij drinkt echt nog geen druppel ervan. Draait gewoon weg van de fles. Nu krijgt hij qua flesvoeding nog maar 1 fles van 210cc op een dag. Volgens mij veel te weinig. Weet iemand vanaf wanneer die laatste fles komt te vervallen (kan me niet voorstellen al zo jong) of wat het minimum is wat ze aan flesvoeding binnen moeten krijgen met 7 maanden? Hij slaapt de nacht trouwens wel gewoon door en is ook niet duf/anders in de ochtend dan normaal...
@dirksmama, hoeveel cc moeten ze met 5 maanden drinken. (hij krijgt nog geen bijvoeding) sorry voor een off topic vraag.
Minimaal 500cc Eko. Ook bij 5 maanden. Als die ongeveer rond de 500cc zit is het prima. Als die meer drinkt heeft hij het nodig.
Dankjewel voor je antwoord! Nu maar hopen dat het maar iets van een paar dagen is dan, weet anders niet hoe ik hem meer moet laten drinken zo op deze manier
115 (max 150) X gewicht, met een maximum van 1 liter. Dus een kind van 6 kilo moet tussen de 690 en de 900cc drinken, minimum is 500cc.
09:00 - 210cc fles of pap 10:30 - fruithapje (meestal een heel potje) 13:00 - boterham en na de boterham bied ik nog een flesje melk aan, hiervan drinkt hij meestal hooguit 50cc Tussendoor: flesje fruitdrank soms met een koekje/rijstwafeltje 16:30 - avondeten 19:00 - (normaal dan) 210cc fles!
Had ik ook al geprobeerd, maar dit ook zonder resultaat. Lijkt wel alsof hij gewoon geen honger meer heeft, want hij proeft niet eens aan de fles. Of snel 1 slokje en dan wegdraaien! Wacht gewoon nog een paar dagen af, hopen dat het gewoon een fase is...
zuivelproducten mag je ook meetellen met die hoeveelheid aan melk, dus misschien af en toe yoghurt geven als toetje?