Melk klontert ineens heel erg

Discussion in 'Flesvoeding' started by Shaddixxx, Aug 20, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Vandaag zijn we begonnen aan een nieuwe bus Nutrilon (gewoon dezelfde die we altijd gebruiken, maar de vorige was op ;)).

Damien krijgt 210 cc water met 6 schepjes Nutrilon Forte en 1 schepje rijstebloem.

Dat ging altijd helemaal perfect, maar nu ineens klontert de melk echt verschrikkelijk..
    Na 5 seconden zuigen moeten we weer stoppen, omdat er weer een klont in de speen zit..

Ik heb de houdbaarheidsdatum voor de zekerheid gecheckt, maar de voeding is houdbaar tot oktober 2010..

Iemand enig idee hoe dit nou kan? :(

2. Jippie

Jippie VIP lid

Feb 3, 2007
    11,784
    776
    113
    Misschien het water wat warmer maken, zodat het beter oplost? Of wat meer schudden? Het verschilt hier ook wel eens. De ene keer heb je nergens last van, de andere keer heb je constant klonten in de speen.

3. Het water is voorgekookt en dus lauw.. Ik kan schudden wat ik wil maar ze verdwijnen echt niet ;)
    Misschien eerst in de magnetron en daarna pas de voeding erbij..?

Vind het zo raar, ging eerst altijd perfect, en nu al 3 flessen achter elkaar dat het zo gaat..
    Maakt voor mij niets uit, maar als Damien honger heeft wil ie niet elke 5 seconden stoppen met drinken uiteraard :eek:

Share This Page