Hallo, Ons zoontje is inmiddels 9 maanden oud en weigert sinds een week zijn avond eten. Hij luste al niet zo veel smaken, bruine bonen/stoofpotje en andijviestampot en daar houdt het wel mee op maar nu begint hij al te protesteren na één hap en daarna krijg ik er geen hapje meer in! Brood en fruit eet hij wel gewoon en wanneer wij hem bij ons aan tafel zetten wil hij ook wel een sperzieboon mee eten?! Ik heb ook al geprobeerd om hem met de pot mee te laten eten (pureren) maar dat wil hij ook niet... Zou het een fase zijn? Moet ik hem "dwingen" om te eten of eerst even afwachten en kijken wanneer hij wel weer wil eten? Groetjes Dib
Hallo Dib, Ik denk ook dat het een fase is, ik zou niet te veel dwingen en het even aankijken. Groeten eveline
Dank je voor je snelle antwoord Eveline! Vanaf hoeveel dagen "mag" ik me zorgen gaan maken over het niet willen eten? Hij had gisteravond 39.2 koorts dus ook weer niets gegeten maar hij drinkt wel goed (diksap), vanmorgen nog maar 37.8 verhoging dus gaat wel de goede kant op.
Hallo, Zolang je kindje goed drinkt en het andere wel eet, kun je het gerust een paar dagen aankijken hoor. Groeten Eveline