Huilen, huilen en nog eens huilen

Discussie in 'Stel je vraag aan de kraamdeskundige' gestart door Liesje76, 8 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    Ik ben een moeder van een prachtige dochter van bijna 2 weken oud.
    Nou blijft ze maar huilen overdag....eerst dachten we dat het aan de bv lag, dus zijn we overgegaan op fv.
    Dit ging even goed, toen dachten we dat ze hierdoor krampjes kreeg, dus hebben we Sab Simplex gehaald.

Ze huilt vanaf 's morgens als ze wakker wordt (ongeveer 10 uur) tot 's avonds dat ze na de laatste voeding naar bed gaat.
    's Nachts slaapt ze wel goed, verder heeft ze last van vaak de hik en driftig huilen, echt krijsen....
    we krijgen haar alleen stil als we haar bij ons nemen maar dan loop je de hele dag met haar op de arm en kom je helemaal nergens anders aan toe.

Waar heeft ze last van en wat moeten we doen want we weten het echt niet meer.

2. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Hoi,

Ivm met vakantie heb ik niet eerder kunnen reageren. Ik las dat je vandaag naar de ha bent geweest. Hoe gaat jet nu met je dochter?

Ilja

3. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    volgens de ha is mijn meisje 'gewoon' een huilbaby en moeten we het ermee doen tot ze 3/4 maand is, dan zou het minder worden...

4. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Vervelend hoor. Het enige wat ik je nu aan advies kan meegeven is om rust en regelmaat in te lassen, maar dat zul je waarschijnlijk al wel doen.

Als ze alleen te troosten is door dichtbij je te zijn zou een draagzak een optie zijn. Kan jezelf ook dingen blijven doen.

Ilja

Deel Deze Pagina