Ik had een vraag voor de moeders Luna is nu 10 weken en het is een super makkelijk kind,huilt amper lacht veel,.en houd van slapen ..ok moet er wel ff bij zeggen overdag slaapt ze minder dan de avond, Maar nu krijgt ze dus tussen 19.00 en 20.00 de fles (afhankelijk van het badje) en meestal geef ik haar de laatste fles tussen 23.00-23.15 maar nu komt het ook wel eens voor zoals gister had ze de fles gekregen om 20.15 150cc,ik wezen douchen en ff in bed boekje lezen en in slaap gevallen maar nu werd ik vanmorgen om 06.50 wakker en dat terwijl ons kindje nog gewoon sliep en dus al die tijd niet is gekomen, is dat erg zo'n lange "pauze"ertussen? vind het juist zo zielig.....
nee hoor, ik het heb selina laten dooslapen als ze dit aangaf, ze wordt heus wel wakker als ze honger heeft. Straks went ze aan de laatste fles en slaapt ze niet meer door... Maar je kunt mischien even het cb bellen en vragen, want ik weet niet hoeveel je kleintje weegt enz, snap je?
Geen enkel probleem. Sommige cb's hebben het er dan over dat ze te lang zonder eten zou zitten, maar de natuur regelt het echt wel zo dat ze wakker wordt als ze eten nodig heeft. Er is pas wat aan de hand als ze 's ochtends suf lijkt, want dan zou ze een suikertekort (hypo) hebben doordat ze niet genoeg gegeten heeft. Maar ik heb nog nooit gehoord dat dit bij baby'tjes voorkwam en bovendien heeft moeder natuur het goed geregeld hoor! Geniet ervan! Heeeeerlijk, zo'n snelle doorslaper.
Helemaal mee eens!! je kindje geeft zelf aan wanneer ze honger heeft. Als ze de laatste fles echt nodig heeft wordt ze snachts wel wakker hoor