Hoi, Wanneer kun je je kindje rauwe groentes enzo geven? Hoeveel tanden hebben ze daar voor nodig ? Thijmen heeft namelijk nog maar 2 ondertanden en 1 boventandje wat aan het doorkomen is.... Groetjes Rosa
Mijn zoontje krijgt al heel lang komkommer. En sinds kort ook tomaat. Eerst schilde ik de komkommer wel maar nu bijt hij dat met die 3 tandje die hij heeft. (ook 2 ondertandjes en een doorkomend boventandje) Hij is echt dol op rauwe groenten.
Ga ik het toch maar proberen. Misschien met komkommer idd, al vindt ie groene dingen niet zo Boontjes gaan zonder te proeven op de grond....
Fenne eet ook al komkommer en tomaat, ze vind het erg lekker... ze heeft dan wel al 2 onder en 4 boventandjes waar ze mee bijt, dus ik weet niet zo goed hoe het zou gaan zonder tandjes... ik zou zeggen: gewoon proberen, leuk!
Lena heeft ook alleen maar twee (inmiddels flinke) ondertandjes, maar tomaat en komkommer gaan er goed in hierzo. Geef haar ook wel eens een worteltje, daar schaaft ze dan stukjes af met die kleine blokjes Verder augurk vindt zo ook erg lekker. Of worteltjes geschaafd met appel erdoor, ook erg nom
Eva eet soms rauwe witlof, het is de bedoeling dat ze die aan de cavia geeft, maar ze neemt vaak ook zelf een hapje . Komkommer vindt ze ook wel lekker. Eva heeft trouwens 6 tanden, 2 onder en 4 boven.