hoi allemaal, Erik heeft het heel snel warm. hij gaat dan ook enorm zweten! Nu is het buiten enorm afgekoeld en dan nog heeft ie allen zijn romper aan en sokjes. trek ik hem meer aan dan gaat ie meteen mega zweten! snachts slaapt ie ook in romperen onder lakentje. doe ik deken eroverheen dan wurmpt ie net zolang totdat ie onder de deken vandaan is, is dit wel normaal? zijn er hier meer met een "warme baby" ? zoja: wat trek je je uk voor kleren aan als je naar buiten gaat? vind dat zo moeilijk! alles is al snel te warm voor erik en dan zweet ie zijn kinderwagen uit hihihihihi
Dat lijkt me erg lastig. Te warm aankleden is vor een kleintje helemaal niet goed. Maar om hem nou alleen in zijn rompertje mee naar buiten te nemen (!). Ik denk dat ik een t-shirtje met een jasje aan zou doen vandaag en natuurlijk een lang broekje met sokjes. Wellicht kun je het hier eens met het cb over hebben.
heej hoi ons gea is heeft het naar mijn idee ook snel warm ze heeft al sinds de geboorte echte zweetvoetjes! vorige week ontdekte ik ook dat ze klame handjes heeft dus ook zwterig..... dacht eerst dat dit kwam omdat ze steeds op haar handjes sabbelde maar dat is dus niet het geval... ik kleed haar net zo als hoe ik mezelf kleed en als ik met haar naar buitne ga gewoon een vestje aan en als het warm weer is gewoon in een dun tuitje en is het bloedje heet dan in tshirt... ik vind het ook erg m oeilijk
eijah is ook gauw warm, als ik m uit het autostoeltje haal is zijn rug ook helemaal doorweekt, maar toch doe ik m (zoals vandaag) wel een vestje aan naar buiten, als hij dan toch zweet kleed ik m binnen weer om in iets droogs, anders krijgen ze het te pakken, dan maar een paar keer omkleden. snachts heeft hij een dun pyamaatje aan, maar ik baker m nog in, maar hij heeft het ook gauw warm, ik wikkel m in een laken met een molton onderlegger leg ik m vast om het matras, een extra deken is echt niet nodig dan..