Hoi, even een vraagje: ik heb een baby die net 8 maanden is geweest. Hij zit nooit even stil. Logischerwijs wil hij alles ontdekken. Hij heeft nog nooit even lekker rustig gekroeld of geknuffeld. Even rustig op je buik gelegen, of iets dergelijks. Ook niet na zijn flesje of maaltijd. Ik vroeg me af of dat gewoon is voor een baby, omdat ik op het kinderdagverblijf wel eens zie dat een baby/ kindje even na de fles lekker op schoot hangt bij de leidsters. En dan gewoon niets anders doet dan even rustig om zich heen kijken. Ik maak me absoluut geen zorgen, hoor. Vroeg me alleen af of alle baby's op deze leeftijd te druk zijn met ontdekken. Groetjes van Renate.
Hier precies hetzelfde. Lynn kan ook geen moment stilzitten. Nergens niet, op schoot niet, in de kinderstoel niet, in de box niet. Ook ik maak me daar geen zorgen om, ze is gewoon een kind wat alles wil ontdekken. Al vanaf de geboorte. Nu doet ze sinds 2 dagen staan in de box, dat doet ze dus dan ook de hele dag. Zodra ik haar in de box neerzet en me heb omgedraaid dan hup staat mevrouw alweer aan de rand van de box. Heerlijk toch!
Vanaf welke leeftijd beginnen baby's uberhaupt eigenlijk met knuffelen en/ of kroelen? Weet iemand dat?
ik denk dat dat aan de bay ligt.. cailynn als ze moe is dan wil ze welles bij me liggen ook maar omdta ze echt heel moe is anders dan kan ze ook niet stil zitten... staan lopen kruipen wordt er zelf moe van hahaha. ik denk dat dat wel komt als ze klaar zijn met ontdekken
Ik denk dat 8 maand heel normaal is dat ze best heel druk zijn. Somige baby,s zijn zo temparentvol vanaf het begin en die zijn vaak ook overal vroeg bij zoal met ontdekken, kruipen, staan etc etc. Ik zelf was 8 maand die kon staan en met 9 maand al kon lopen. Toen keken ze er niet zo naar, maar het is niet zo heel erg goed geloof ik als je al zo vroeg kunt lopen, maar ik heb er geen last van hoor! Groetjes Anna
ons dochtertje kanook nit stil liggen.... haha nog nooit gedaan ook er is 1 lichaamsdeel van haar constant in beweging geloof het niet maar het is net een oud wijf haha ze draait mat haar voetje!zooo lief.... echt zoals zoveel vrouwen doen benen over mekaar en dan met hun voet bewegen? zo draait ons dochtertje met haar voetje zon lief gezicht
Kaylee is altijd een drukke baby geweest... Maar sinds ze een jaar is geweest is ze wat rustiger... En nu ze kan lopen is haar frustratie blijkbaar zo goed als over. Het is nu een echt knuffelmeisje, wat zomaar opeens naar je toe komt, op je schoot kruipt en tegen je aan gaat nestelen Of dan pakt ze je hand en legt m in haar nekje... wil ze daar gekriebeld worden Heerlijk... Dit begon ze toen doen een tijdje na haar eerste verjaardag trouwens.
Kaye is ook zo lekker druk kindje hoor. Altijd maar op me schoot willen springen en druk doen. Alleen als die moe is wil die wel eens lekker knuffelen maar verder niet. Kaye doet al staan vanaf 5 maanden alleen sinds 7 maanden helemaal alleen in de box vind die prachtig.