Hallo meiden, Even een vraagje... Britt is afgelopen dinsdag uit het ziekenhuis gekomen, ik kreeg er zo goed als geen voeding meer in. Ze is overgegaan op friso comfort en de lactulose is omlaag en het gaat stukke beter gelukkig.Ze drinkt haar flesjes weer leeg zonder strijd aantegaan. Maar nu het volgende, in het ziekenhuis sliep ze door thuis komt ze keurog weer om de 4 uur voor een voeding...ze zat op 5 voedingen nu wil ze er weer 6..en dit terwijl ze met 5 ook aan de hoeveelheid komt die ze ongeveer \zou moeten drinken..dus de 6e fles is extra(maar of ze heb nodig heeft?) Hoe kom je daar achter? Daarbij slaapt ze naar de nachtvoeding super onrustig naar een uurtje begint ze tejengelen slaapt weer een half uur en begint weer dit houd ze vol tot de volgende voeding ongeveer ze doet het half slapend en besteed er geen aandacht aan,maar voor ons is het super vervelend want je word er steeds waker van....iemand een idee wat dit kan zijn? Zou ze teveel voeding krijgen ineens...voor haar zh opname drink ze gemiddeld 600cc nu zit ze met de nachtvoeding op 850. Normaal maakte we haar waker rond de klok van 11 als we naar bed gingen voor een voeding..nu meld ze zich zelf naar 4 uur omdat ze hongerig lijkt..is de friso comfort lichter verteerbaar als de omneo? groetjes jantina
Ik weet niet wat allemaal licht verteerbaar is of niet, alleen dat bv licht verteerbaar is. Maar heel veel kindjes hebben zuigbehoeften. Mijn manneke heeft dit heel sterk. Zijn melk laat hij dan staan maar zuigen op de speen doet hij wel... Het moment dat de speen niet goed genoeg is (omdat hij honger heeft) gaat hij gillen (wel een lekker geluid!)