Weet niet wat ik moet doen

Discussie in 'Stel je vraag aan de voedingskundige' gestart door a star, 16 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. a star

a star Actief lid

11 feb 2010
    164
    0
    0
    NULL
    NULL
    Beste voedingsdeskundige,
    Ik ben momenteel in Nederland.
    Mijn zoontje van 10maanden drinkt similac sensitive.
    Omdat ik wist dat het in Nederland niet verkrijgbaar is heb ik veel pakken meegenomen...maar nou blijkt dus dat ik 1pak te kort kom:$

Vrijdag (19 augustus) is onze vlucht. In deze paar dagen heeft hij niet genoeg melk. Wat moet ik nou doen? Ik ben zo bezorgd. Kunt u mij aub helpen?

Ik wacht op uw reactie.

Alvast bedankt

2. Friso

Friso Voedingsdeskundige

1 sep 2009
    5.654
    0
    0
    Hai,

Je kunt het beste een Nederlandse voeding kiezen die het beste bij de huidige voeding past. Ik weet niet goed wat de indicatie is voor het gebruik van de Similac Sensitive. Als deze speciaal is voor kindjes met een hoger risico op allergieen dan kun je kiezen voor een Hypo-Allergene voeding en als deze tegen spugen en/of krampjes is, kun je het beste een voeding speciaal tegen spugen en krampjes kiezen.

Je kunt de voedingen dan het beste eventjes mengen met elkaar voor een geleidelijke overgang. Dit is geen probleem!

Succes! Groetjes Laura

3. a star

a star Actief lid

11 feb 2010
    164
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Laura,
    Dank je wel voor je reactie.
    Het is tegen darm krampjes. Omdat hij daar eerst last van had.
    Welke merk raad u aan? Welke baby melk kan ik het beste kopen.

Dus het is geen probleem om het met elkaar te mengen?
    Maar hoe kan ik het beste mengen, 1 lepel van similac en 1 lepel van ander melk?

Ik wacht op uw reactie.
    Alvast bedankt.

4. Friso

Friso Voedingsdeskundige

1 sep 2009
    5.654
    0
    0
    Hai,

Het maakt op zich niet uit welk merk je kiest, van de A-merken kun je de Friso Comfort of de Nutrilon Omneo kiezen voor je kindje. Het is geen probleem om de voedingen eventjes te mengen. Als je nog voldoende voeding hebt kun je het beste 1 dag de voedingen mengen, maar als je dat niet haalt is het al fijn om in ieder geval 1 a 2 flesje gemengt te hebben.
    Je kunt dan inderdaad half/half mengen.

Succes!
    Groetjes Laura

Deel Deze Pagina