ik hoop dat je me kunt helpen want ik weet me even geen raad meer . ik geef al vanaf t begin bv . nu is ze sind vorige week ingebakerd omdat ze onrustig en kort sliep, maar nu is dat nog steeds zo (alleesn snachts slaapt ze 5 uur aan een stuk) als ik haar gevoed heb is t even spelen en knuffelen en dan inbakeren en naar bed . maar zo gauw als ik haar neer leg begint ze weer te jengelen ,valt in slaap voor een kwartier half uur en word dan weer wakker . zou t kunnen zijn dat ze te weinig voeding binnen krijgt??? heb ze laatst de fles gegeven en gekolft om te kijken wat eruit kwam . allebij de borsten maar 30cc is dat niet veel te weinig?? ben vorigeweek bij t consultatie buro geweest en daar zeiden ze dat ze wel goed groeit .
Hallo, dat je zo weinig kolft lijktme meer te liggen aan het feit dat je met de kolf dit keer geen toeschietreflex kreeg (dan kolf je rond de 30-50 ml) Ik denk dat ze live aan de borst zeker meer drinkt. Zeker als er geen opmerkingen over het gewicht komen. Je kan zelf ook al veel zien aan aantal plas/poepluiers! minstens 3-4 kletsnatte per dag! Op deze pagina's kan je meer info vinden specifiek over inbakeren en BV Borstvoeding.com: kenniscentrum voor borstvoeding - Aanverwant - Hechting Succes Ilse