Wij hebben gister ons meisje voor het eerst Nutrix gegeven, gewoon lekker door de fles heen, nou ze vond t erg lekker, ze heeft gelukkig ook nergens last van gehad...
Ik heb het ook al in huis, doe het straks door de laatste voeding heen, kunnen ze lekker op slapen, stond op de verpakking.
Kylian krijgt het ook al door de laatste fles, eigenlijk is hij er officieel te jong voor maar ja het is een grote knul en dus moesten we wel wat. Juist omdat hij jonger is dan de aangegeven 4 maanden zijn we begonnen met 1 theelepeltje door de fles. Aangezien hij er niet op reageerde (qua krampen) zijn we het langzaam aan het opbouwen. Hij krijgt nu 3 theelepeltjes door zijn laatste fles (krijg je dikte van drinkyoghurt) en daar slaapt hij op van 22 uur tot 5 uur, dat vind ik prima dus voorlopig voeren we het niet weer op. Oja hij heeft vanillesmaak en dat bevalt hem wel. Groetjes Anita
Alyssa is officieel ook nog geen 4 maanden, maar ze lust er wel pap van haha. Ik maak een fles van 200cc en geef 100cc met daarin anderhalve eetlepel nutrix erdoor apart in een 1-2-3 flesje. Vandaag de tweede dag, nog geen last. Vroeger kregen ik en mijn broer en zus alleen maar molenaars kindermeel, we sliepen er als roosjes van hoor! Bestaat helaas niet meer..
oh jawel molenaars kindermeel bestaat nog steeds. Ik geloof dat ze het bij DirkIII hebben, de drogist of bij Alberthein. Heb het vorige week nog gezien.
Het klopt dat het merk molenaar nog bestaat, maar de inhoud is nu tegenwoordig anders, niet meer als vroeger, althans dat zegt mijn mamsje..
Als het zo lees allemaal dan wil ik Yassir ook graag pap geven. Alhoewel ik niet weet of ik zo vroeg moet beginnen omdat hij klein is geboren(2550). CB zegt dat hij goed groeit en dat alles prima is. Hij krijgt van mij nu wel Friso Comfort+ johannes broodpitmeel(om de voeding wat dikker te maken). Yassir houd geen voeding binnen als het dun is. Hoe dikker hoe minder hij spuugt, dan zou pap ideaal zijn. Wat denken jullie?
Mijn zoontje at met 3 1/2 maand al fruit- en groentehap en nutrix je kindje geeft het zelf wel aan wanneer hij er aan toe is.
Daar zijn de meningen ook erg over verdeeld blijkbaar. Maar denk dat je zelf wel aanvoeld of het tijd is ja of nee, daarom zou ik het zeker proberen en gaat het niet dan nog ff wachten, merk je snel genoeg.
De meningen zijn daar erg over verdeeld ja, maar ik heb Evi ook met 2,5 maand al eens nutrix gegeven door haar laatste fles (1 lepel) en dat ging goed. Maar ik geef haar nu Friso Extra door haar laatste fles en dat gaat ook prima n dat mag ze in ieder geval gewoon hebben. Dus misschien is dat een optie? Als je Nutrilon gebruikt kun je Nutrilon Forte erdoor doen trouwens. Succes!
Heb dus afgelopen zondag haar eerste fruithapje gegeven. Ging allemaal hartstikke goed, ze vond het best lekker! Maar de volgende dag had ze toch wel wat uitslag op haar gezichtje en ze spuugde meer dan normaal. Dus ik wacht nog ff en probeer het over 2 weekjes weer. Het cb zei dat ik over 2 weken mocht gaan beginnen. Had niet gezegd dat ik afgelopen zondag heb gegeven..
Onze hongerlap krijgt volledige nutrilon forte plus een schepje nutriton tegen het spugen. zelf heb ik het idee dat hij een potje ook al wel met gemak en plezier naar binnen zou werken.. misschien een keer fruithapje proberen en dan een klein beetje? weet het niet..