flessen ophogen??

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door smoothie88, 17 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. smoothie88

smoothie88 Actief lid

29 apr 2012
    181
    0
    0
    Mijn dochter van 11 weken krijgt nu 5, soms 6, flessen van 150+5+3 nutriton. We hadden hiervoor een speen waarmee ze minstens een half uur over de voeding deed door t verdikken, vaak in slaap viel en vaak beetjes liet staan daardoor. We zijn aan t klooien geweest met andere spenen, maar dan had ze m met 5 min leeg of t gaatje was ook te klein. Nu hebben we een andere fles, avent met 3 standen speen. Op de eerste stand gaat flesje nu met 10 minuten leeg. Gisteravond toen ze moe was met 15 minuten. Ik neem hier nu genoegen mee want t is beter dan 5 minuten of 30 min. Nu drinkt ze wel haar flessen leeg. Ze weegt nu ongeveer 6kg denk ik zo (morgen na cb) en dan is 5 x 150+5 eigenlijk te weinig volgens de formule. Ik zit nu te twijvelen of ik haar flessen zal ophogen na 180+6 of t zo zal laten. Ik vermoed dat ze die 180+6 wel leeg zal maken. Ik heb nog niet t idee dat ze te weinig heeft aan 150+5, omdat ze tussen de 3 a 4 uur komt, 's nachts gemiddeld 8 uur slaapt, maar ze heeft t wel nodig als je de berekening doet en wil wel dat ze genoeg voedingsstoffen binnen krijgt.

Wie kan mij advies geven? T cb heb ik nooit zoveel aan die hebben altijd liever magere kindjes heb ik t idee, en adviseren toch waarschijnlijk lekker die 150 blijven geven.

2. Prins03

Prins03 Fanatiek lid

13 nov 2012
    3.695
    2
    0
    hmm.. tja als ze het er goed op doet? .. Mja je zou eens kunnen proberen om per fles op te hogen.. bijvoorbeeld eerst degene smorgens vroeg (na de hele nacht slapen meestal wel trek).. en dan bijvoorbeeld de laatste.. dan heb je er toch alweer 2 opgehoogd..

3. smoothie88

smoothie88 Actief lid

29 apr 2012
    181
    0
    0
    Ik ga zometeen haar avondfles ophogen, kijken hoe dat gaat. Denk dat ze m wel leeg gaat maken aangezien ze nu de fles met 10 min opdrinkt en dan eigenlijk nog wel wat zou lusten

Deel Deze Pagina